بیش از هزار بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان بستری هستند!

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۵:۵۱
کد خبر: ۱۱۶۹۶۳۱
بیش از هزار بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان بستری هستند!
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر بیش از هزار بیمار کرونایی در بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۱۵ شهرستان بستری هستند.

به گزارش برنا ، دکتر شاپور بدیعی روز شنبه گفت: هم اکنون مشهد و دیگر شهرستانهای خراسان رضوی در شرایط خاص اوج  چهارم کرونا قرار دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خوشبختانه طبق برنامه ریزیهای انجام شده کمبودی از لحاظ تعداد تخت نداریم اما هر چه تعداد بیماران افزایش یابد کیفیت خدمات کاهش خواهد یافت.

بدیعی افزود: با کمال تاسف اگر تعداد بیماران افزایش یابد، مرگ و میر هم بیشتر شده و تمام تلاش ما این است که در این شرایط مرگ و میرهای ناشی ار کرونا را کاهش دهیم.

وی اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم پروتکل های بهداشتی و ممنوعیت های کرونایی را برای پیشگیری از ابتلا رعایت کنند چرا که بعد از ابتلا نمی دانیم این ویروس چه رفتاری از خود در هر شخصی نشان خواهد داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  پرسنل بخشهای پرخطر و کرونایی واکسینه شده اند و اکنون واکسیناسیون همه کارکنان بیمارستان های زیر پوشش به طور جد در حال پیگیری است.

۵۰ بیمارستان در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد دایر است و این دانشگاه علاوه بر مشهد ۱۴ شهرستان خراسان رضوی را نیز زیر پوشش دارد.

۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه جمعیت این استان توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد و تربت‌حیدریه و نیز دانشکده های علوم پزشکی تربت‌جام و نیشابور خدمات‌رسانی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز