رئیس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو خراسان رضوی:

شانزدهمین دوره مسابقات لیگ شنای باشگاه های کشور برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۱:۰۳
کد خبر: ۷۸۹۷۳۷
شانزدهمین دوره مسابقات لیگ شنای باشگاه های کشور برگزار می‌شود
رئیس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو خراسان رضوی گفت:شانزدهمین دوره مسابقات لیگ شنای باشگاه های کشور از 28 آذر ماه در مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید مشتاق عشق اظهار کرد:در این رقابت ها 9 تیم از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که خراسان رضوی به 2 تیم در این مسابقات اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: یک تیم از مشهد با نام هاشمی نژاد مشهد و یک تیم نماینده نیشابور با حدود 50 شناگر از استان به این مسابقات اعزام خواهند شد که در استخر قهرمانی مجموعه آزادی تهران با تیم های سایر استان ها به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در خصوص این مسابقات افزود: این رقابت ها در 17 ماده انفرادی و 3 ماده تیمی و با حضور 9 تیم و در سه مرحله برگزار می‌شود.

مشتاق در ادامه اضافه کرد: این مسابقات در سه مرحله به صورت متمرکز و تا پایان سال برگزار خواهد شد که در نهایت به جمع امتیازات در هر مرحله قهرمانان هر ماده مشخص خواهند شد.

وی بیان کرد:در این مسابقات نماینده خراسان رضوی با نام تیم موج های آبی به صورت 5 سال پیاپی به قهرمانی رسیده است که در این خصوص از مدیر عامل این مجموعه بابت حمایت های انجام شده کمال تشکر و قدردانی را به عمل می‌آورم.

رئیس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در خصوص نماینده مشهد در مسابقات سال جاری تصریح کرد:نماینده مشهد امسال با نام هاشمی نژاد مشهد به مسابقه می‌پردازد که که با حمایت های شهرداری و شورای شهر مشهد مقدس در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.

مشتاق ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های خوب مدیریت شهری و اداره کل ورزش استان ادامه داد:اکثریت این تیم را جوانان تشکیل می‌دهند همچنین حدود 25 شناگر در این تیم داریم که به دلیل حضور خراسان رضوی به عنوان پایگاه ملی، 5 نفر از این شناگران  از سایر استان ها در تیم مشهد حضور دارند.

وی در خصوص سطح این رقابت ها بیان کرد:این دوره از رقابت ها سطح بالایی دارد چرا که همه ی تیم ها از آمادگی خوبی برخوردار هستند ولی ما امیدواریم که بتوانیم قهرمانی مان را در این مسابقات دوباره تکرار کنیم.

رئیس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در پایان ضمن تشکر از حمایت و همراهی فتاحی مدیر کل اداره ورزش استان و معاونین این اداره افزود:اداره کل در اسن مسابقات امکانات سخت افزاری مناسب که همان استخر است را در اختیار ما گذاشته و حمایت های جدی خود را از ما دریغ نکرده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز