آینده‌ای روشن در انتظار ورزش خراسان رضوی خواهد بود

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۹:۱۷
کد خبر: ۸۸۰۹۶۹
آینده‌ای روشن در انتظار ورزش خراسان رضوی خواهد بود
معاون امور حقوقی ، مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به گزارشات فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی پیشرفت چشمگیر این استان در ورزش کاملا مشهود است و با تلاش‌های که دارند و سابقه او در مدیریت، آینده‌ای روشن در انتظار ورزش خراسان رضوی خواهد بود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جمشید تقی‌زاده گفت: وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد تا در راستای اجرای برنامه های مقام عالی وزارت برای تعامل بیشتر با مجلس شورای اسلامی  فعالیت‌ها را هدفمندتر از گذشته سامان‌دهی کند و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های منابع اعم از انسانی و اطلاعاتی رضایت مردم و جوانان که عمده مخاطبین این وزارتخانه هستند را جلب کند.

معاون امور حقوقی ، مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: تعامل با مجلس و پیگیری مصوبات وزارتخانه در مجلس یکی از مهم‌ترین اهداف این حوزه است که بدین وسیله می‌توانیم در سرعت روند امور پیشرفت چشمگیری را شاهد باشیم.

وی بستر سازی تحقق ماموریت های وزارت در دو حوزه ورزش و جوانان را ظرفیت سازی بیرونی و هم افزایی درونی عنوان کرد و گفت: در راستای ماموریت محوله و به منظور دستیابی به چشم انداز ترسیم شده پنج راهبرد را در اولویت قرار دادیم و بر اجرای آن تمرکز کرده‌ایم.

معاون امور حقوقی ، مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در تلاشیم تا امور حقوقی به ساماندهی منظمی برسد و نسبت به گذشته نظام منسجم، هم افزار و کارآمدتر در سطوح استان برقرار کند.

تقی‌زاده ادامه داد: باید زیرساخت های مدرن و مبتنی بر اهداف وزارت ورزش و جوانان را ایجاد کنیم، همچنین سیستم های اطلاعاتی هوشمند و استاندارد را استفاده کنیم و با ایجاد تعاملات اثربخش، فرآیندهای اثربخش و کارآمدی را طی کنیم.

معاون امور حقوقی ، مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: یکی دیگر از مواردی که به جد پیگیر آن هستیم این است که استان‌ها را به جایگاه اصلی خود برسانیم، مدیرکل ورزش و جوانان استان ها به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان بایستی تمام امور را به بهترین نحو پیگیری کند.

وی صیانت از کارکنان و مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها را یکی از مهم‌ترین وظایف حوزه حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌ها بیان کرد و افزود: امیدوارم با گزارش مشکلات استان‌ها بتوانیم با بررسی همه جانبه آن‌ها را برطرف و راه پیشرفت ورزش را بیش از گذشته هموار کنیم.

معاون امور حقوقی ، مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: با توجه به گزارشات فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی پیشرفت چشمگیر این استان در ورزش کاملا مشهود است و با تلاش‌های که دارند و سابقه او در مدیریت آینده‌ای روشن در انتظار ورزش خراسان رضوی خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت حوزه جوانان تاکید کرد: خراسان رضوی از استان‌های است که نه تنها در ورزش بلکه در حوزه جوانان نیز فعالیت های خوبی داشته و به این بخش با نگاه ویژه‌ای رسیدگی کرده است، خراسان رضوی در خصوص ثبت سمن نیز در کشور جایگاه قابل ملاحظه ای دارد، در ارزیابی های وزارت ورزش و جوانان خراسان رضوی در بخش‌های مختلف توانسته عنوان برتر را از آن خود کند که نشان دهنده توانمندی این استان است که با مدیری همچون فتاحی نمود بیشتری پیدا کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز