عضوهیئت رییسه شورای اسلامی شهرستان مشهد:

سرمایه گذاری در مناطق کم برخوردار اولویت مدیریت شهری مشهد است

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۶:۳۰
کد خبر: ۹۳۲۴۰۵
سرمایه گذاری در مناطق کم برخوردار اولویت مدیریت شهری مشهد است
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اولویت شهرداری و شورای اسلامی مشهد تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در مناطق کم برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، شهناز رمارم خاطرنشان کرد:تفاوت برگزاری این نمایشگاه با دیگر نمایشگاه ها، نیاز سنجی و مخاطب شناسی صحیح در سرمایه گذاری شهری است.

رییس شورای اسلامی شهرستان مشهد افزود:دعوت از۲۸سفیر و صاحبان سرمایه در این نمایشگاه نشانگر موفقیت سرمایه گذاران است و شهرداری مشهد به عنوان یک تسهیل گر برای جذب سرمایه گذار عمل میکند و قطعا با هدف گذاری برگزاری نمایشگاه، قرارداد و تفاهم نامه های شاخصی منعقد میشود.

رمارم با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت مشهد در حاشیه شهر زندگی میکنند، گفت: چنین جمعیتی خودش یکی از مولفه های سرمایه گذاری است و مدیریت شهری با تببین و توجیه بازدهی اقتصادی میتواند اطمینان سرمایه گذاران را جلب نماید.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: شورای اسلامی مشهد نگاه تسهیل گری برای جذب سرمایه گذار است و به دنبال مصوباتی است تا سرمایه گذار تشویق به سرمایه گذاری شود. 

شایان ذکر است نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری و اقتصاد شهری از ۱۲ الی ۱۶ آذرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برای بازدید عموم آزاد میباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز