توزیع ۳۰۰۰ بسته حمایتی در قالب طرح دست یار و پویش مواسات

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۲۶:۱۱
کد خبر: ۱۰۰۵۵۲۲
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: همزمان با نیمه دوم ماه مبارک رمضان و در راستای کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان، قرار است جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با همکاری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) ۳۰۰۰ بسته حمایتی در قالب طرح دست-یار و پویش مواسات بین نیازمندان توزیع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محسن نجات اظهار داشت: هر ساله در آستانه فرارسیدن شهادت مولای متقیان علی (ع) و در لیالی قدر طرح‌های کوچه‌گردی به همت خیران اجرایی شده و مایحتاج تعریف‌شده در سبد غذایی یک‌ماهه بین محرومان توزیع می‌شود. این طرح که به عنوان یک آیین جای خود را در میان مردم باز کرده است در جمعیت هلال‌احمر با عنوان طرح دست‌-یار دنبال می‌شود.

 نجات با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر طرح قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه افزود: در اتفاقات تلخ شیوع کرونا اقشار فراوانی از جامعه آسیب‌های مالی دیده‌اند که حمایت از آن‌ها ضروری و غیر قابل اجتناب است. درپی فرمایشات رهبر معظم انقلاب، طرح دست-یار با مشارکت مردم و خیران در سطح کشور و استان فعال شد؛ در خراسان شمالی این طرح را با پویش مواسات همراه کردیم تا یک حرکت عمومی زیبا در این زمینه شکل بگیرد.

 وی ادامه داد: بر این اساس ۳۰۰۰بسته با همکاری ستاد استانی مواسات وسپاه حضرت جوادالائمه ع تهیه و بین خانواده‌های نیازمند متأثر از کرونا توزیع شود.

 نجات گفت: هماهنگی‌های لازم با سپاه پاسداران استان برای توزیع مناسب این بسته‌ها انجام و لیست خانواده‌ها با همکاری دو مجموعه احصاء شده است تا روند توزیع نیز به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد.

سهرابی راد/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز