معاون سیاسی استاندار خبر داد:

برگزاری آزمون های دانشگاه ها به صورت غیر حضوری

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۶:۰۸
کد خبر: ۱۰۱۰۱۷۶
برگزاری آزمون های دانشگاه ها به صورت غیر حضوری
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از برگزاری آزمون ها و امتحانات دانشگاه های استان بصورت غیر حضوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ولی الله حیاتی در جلسه کمیسیون دانشجویی استان اظهار داشت: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان و قرارگرفتن خراسان شمالی در وضعیت قرمز کرونا ویروس، امتحانات دانشگاه ها بصورت غیر حضوری برگزار می شود.

حیاتی افزود: دروس کارگاهی و عملی از این قاعده مستثنی هستند و برگزاری امتحانات این دروس با رعایت پروتکل های بهداشتی و با فواصل زمانی متفاوت خواهد بود. وی ادامه داد: در ایام شیوع ویروس کرونا دانشگاه ها و کمیسیون نقل و انتقالات نهایت همکاری را با دانشجویان برای حذف درس و انتقال به استان های محل اقامت خود داشتند و برآیند ما از اقدامات دانشگاه ها مثبت است.

وی تصریح کرد: برای بازگشایی دوباره دانشگاه ها و برگزاری کلاس ها تابع مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هستیم. حیاتی گفت: مشکلات دانشجویان در حوزه خوابگاه باید در جلسات کارشناسی ذیل این کمیسیون بررسی و حل شود و برای حل مشکل کمبود خوابگاه دانشگاه فرهنگیان بجنورد این موضوع باید در کمیسیون واگذاری ساختمان ها و امکانات اداری مطرح شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود قیام ١۵ خرداد را مبدا آغاز نهضت انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این روز مردم در شهرهای مختلف به خیابان ها آمدند و در حمایت از امام خمینی(ره) سینه خود را آماج گلوله ها قرار دادند و نتیجه این جانفشانی ها پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال ۵٧ بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز