مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی:

تقدیر از کانون های برتر نخستین رویداد ملی فهما در خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۲۱۰۵
تقدیر از کانون های برتر نخستین رویداد ملی فهما در خراسان شمالی
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از واریز 100 میلیون ریال اعتبار با هدف تقدیر و حمایت از کانون های فعال و برتر نخستین رویداد ملی فهما در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،هاشم شیرازیان با اعلام این خبر گفت: مبلغ 137 میلیون ریال با هدف قدردانی و حمایت از کانون های فعال در نخستین رویداد ملی فهما اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: مبلغ اعلام شده به حساب 14 کانون فرهنگی هنری مسجد  و 9 مدیر کانون فعال این استان واریز شد.

شیرازیان کانون های تقدیر شده و مشمول مبلغ واریزی مذکور را کانون های «مشکات»، «محبان الزهرا (سلام الله علیها)» و «ریحانه» در اسفراین، «شهید همت»، «سلمان فارسی»، «امامت»، «شهدای اسفیدان» و نیز «طریق النور» در بجنورد، «قدر ولایت» و »چهارده معصوم (علیهم السلام)» در  مانه و سملقان، «امام رضا (علیه السلام)» در گرمه و نیز «شفا» در شهرستان راز و جرگلان و «امام سجاد (علیه السلام)» شیروان و کانون «رأفت» از کانون های شهرستان جاجرم اعلام کرد.

وی انتخاب  این کانون ها و مبلغ تعلق گرفته را بر اساس امتیاز کسب شده در سایت بچه های مسجد اعلام کرد و افزود: این کانون ها در سال 98 با ثبت فعالیت های کانون متبوع در بخش های مختلف همچون کتابخوانی و قرآنی، ساماندهی اعضاء و ساختار سازی تعیین ارکان کانون و نیز فعالیت های مناسبتی ملی و مذهبی و ثبت ایده ها و طرح ها  بیشترین امتیاز فهما را در مقایسه با دیگر  کانون های استان دریافت کرده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  همچنین خبر داد: مبلغ واریزی مذکور به حساب کانون های اعلام شده را از 5 میلیون ریال تا 10 میلیون ریال بر اساس امتیاز  و فعالیت کانون اعلام کرد.

شیرازیان در توضیحی تکمیلی افزود:  رویداد ملی فهما؛ فرهنگ و هنر مساجد ایران با هدف ساماندهی بانک اطلاعات و یکپارچه سازی اقدامات کانون های مساجد کشور سال 98 به شکل جدی در سایت بچه های مسجد پی گیری و اجرا شد که با ارزیابی و امتیاز دهی و در نهایت داوری فعالیت ها کانون هابرتر انتخاب و معرفی شدند.

وی ادامه داد: 372 کانون فرهنگی هنری فعال در مساجد خراسان شمالی مشارکت 100 درصدی در رویداد فهما داشته  و کانون فرهنگی هنری معراج السعاده با کسب امتیاز 15 هزار 131 توانست بیشترین امتیاز را در میان کانون های این استان کسب کند.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز