مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی:

اتصال فرمانداری های چهار شهرستان دیگر خراسان شمالی به شبکه فیبر نوری

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۲۱۱۴
اتصال فرمانداری های چهار شهرستان دیگر خراسان شمالی به شبکه فیبر نوری
مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت : با اتصال فرمانداری های چهار شهرستان دیگر خراسان شمالی به شبڪه فیبر نوری، تمام فرمانداریهای این استان به زیرساختهای فیبر نوری دسترسی یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علیرضا هاشمی با اعلام این مطلب اظهار داشت:با اتصال فرمانداری های شهرستانهای مانه و سملقان،گرمه، جاجرم و راز و جرگلان به فیبر دسترسی،تمام فرمانداری های استان به شبکه ملی فیبر متصل شدند.

وی افزود: در پی اجرای کامل روند اتصال فرمانداری های استان خراسان شمالی به زیرساخت فیبر نوری  و با اجرای پروژه فیبر دسترسی در فرمانداری های چهار شهرستان یادشده که در سال جاری انجام شد ، تمامی 8 فرمانداری در سطح استان با اتصال به این شبکه ملی ضمن برخورداری از مزایای دولت الکترونیک و استفاده از فناوری های جدید  ازسرویس های کاربردی همچون سامانه ویدئو کنفرانس بهره مند شده اند.  

وی همچنین خاطر نشان کرد : آماده سازی بستر فیبر نوری برای فرمانداری ها و دستیابی به دولت الکترونیک علاوه بر دسترسی مناسب به اطلاعات و خدمات دولتی، موجب کاهش ترافیک شهری و آلودگی هوا، افزایش سرعت کارها، صرفه جویی در انرژی مفید شهروندان، ارتقای روحیه مثبت و آسایش و رفاه شهروندان ، افزایش سرعت توسعه و پیشرفت کشور، توسعه اقتصاد پایدار می شود ڪه این خود از برکات توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز