استاندار خراسان شمالی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محوری مهم برای مقابله با سیل عظیم رسانه ای بیگانگان است

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۸۷۴۵
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محوری مهم برای مقابله با سیل عظیم رسانه ای بیگانگان است
استاندار خراسان شمالی گفت : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محوری مهم برای مقابله با سیل عظیم رسانه ای بیگانگان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ محمد علی شجاعی در در دیدار کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهل سال گذشته به خوبی توانسته است در مقابل سیل عظیم رسانه ای بیگانگان به یک محور مهم تبدیل شود و پیام همراهی مردم با انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برساند.

وی افزود :  در ابتدای انقلاب با دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی با هدف تامین نداشته ها تشکیلاتی مانند کمیته امداد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جهاد سازندگی و ... ایجاد شد که استمرار و خروجی کار آنان نشان دهنده عظمت تفکر امام راحل است.

شجاعی خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهار دهه گذشته بخش عظیمی از رقابت نابرابر با رسانه های بیگانه را بر عهده داشته که توفیق آنان در این سال ها به دلیل وحدت و انسجام کارکنان این شورا حتی با کمترین امکانات و نیروی انسانی است.

شجاعی مطرح کرد: با انسجام و همبستگی مراسم ها و راهپیمایی های مختلفی طی سال های گذشته در شرایط اقلیمی مختلف کشور برگزار شد و مردم هر دفعه بزرگی و عظمت خود را به رخ جهانیان کشیدند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نداشته های استان در بخش های مختلف را می دانیم، تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سایر استان ها به واسطه حضور قوی بخش خصوصی و ادارات متمول تر راحت تر نفس می کشد و کار می کند اما در این استان به رغم وجود مشکلات این شورا با انسجام بخشی به امور مراسم ها را برگزار می کند و نسبت به سایر استان های برخوردار هیچ چیزی را کم نگذاشته اند.

محمدعلی شجاعی گفت: خراسان شمالی از نظر میزان حضور مردم در راهپیمایی ها، داشتن مسیر درست راهپیمایی، شعارها و برگزاری بدون مشکل مراسم ها از استان های مطرح است.

شجاعی در ادامه از حضور گسترده مردم در مراسم ها و راهپیمایی های مختلف قدردانی کرد و خاطر نشان کرد: نبود فضای مناسب برای حضور مردم در راهپیمایی ها سبب کمرنگ شدن حضور آنان می شود اما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان هرساله شرایط مناسبی را فراهم می کند و ما دغدغه ای در این خصوص نداریم.

شجاعی در خصوص ابراز گلایه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نسبت به توجه کم مدیران در اجرای مصوبات شورا، تاکید کرد: فرمانداران مسئول اجرای مصوبات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواهند بود و همچنین باید امکانات مورد نیاز مانند صوت را در شهرستان ها تامین کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز