فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین :

تعامل نیروی انتظامی و هلال احمر، زمینه ساز خدمت رسانی صادقانه به مردم

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۸۸۶۸
تعامل نیروی انتظامی و هلال احمر، زمینه ساز خدمت رسانی صادقانه به مردم
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت : تعامل وهمکاری سازنده بین این دوسازمان زمینه ساز خدمت رسانی صادقانه به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ  مجید یگانه پور  در نشست مشترک و تعاملی با رئیس اداره هلال احمر شهرستان گفت: افزایش امنیت و آرامش در جامعه با تعامل هر چه بیشتر نیروی انتظامی و اداره هلال احمر افزایش می یابد. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه تعامل وهمکاری سازنده بین این دو سازمان زمینه ساز خدمت رسانی صادقانه به مردم است ،تصریح کرد: روابط مدیران در بخش های امدادی و خدمات رسانی در این شهرستان بسیار خوب بوده و ما در کنار دوستانی خدمت می کنیم که با دلسوزی و صادقانه خدمت رسانی  به مردم عزیز را دنبال می کنند. 

 یگانه پور  ایمنی و امنیت را از مهمترین مولفه ها هنگام انجام و ارائه خدمات امدادی در مواقع سوانح و بحران ها دانست و خاطرنشان کرد : پلیس در اینگونه مواقع از اولین نهادهائی است که با هلال احمر همکاری داشته و از ظرفیت این نهاد پرتوان برای امنیت حوزه بحران زده بهره گیری می کند. 

 احمد صارمی  ، رئیس اداره هلال احمر اسفراین با قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه نظم و امنیت در شهرستان خاطرنشان کرد : تعامل وهم افزایی دستگاه ها باعث افزایش ضریب احساس امنیت در جامعه می شود و این سازمان همانند گذشته آمادگی تعامل و همکاری همه جانبه با پلیس در راستای پاسداری از حریم نظم و امنیت در شهرستان را دارد .  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز