در آستانه محرم‌الحرام؛ «سجاده خورشید» در مساجد خراسان شمالی گسترده می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۵:۳۵
کد خبر: ۱۰۴۵۹۴۴
در آستانه محرم‌الحرام؛ «سجاده خورشید» در مساجد خراسان شمالی گسترده می‌شود
پویش ملی «سجاده_خورشید» در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (علیه السلام) و نیز 31 مرداد، روز جهانی مسجد، به همت کانون های فهما خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، هاشم شیرازیان گفت:  پویش ملی «سجاده خورشید»، یکی از برنامه های دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (علیه السلام) است، که طی فراخوانی از سوی  کانون فهمای استان هرمزگان تدوین و اجرایی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان شمالی، گفت: این طرح در آستانه  ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) با هدف تبیین و معرفی ابعاد شخصیت  امام چهارم، حضرت زین العابدین (علیه السلام) تدوین شده است.

وی همچنین معارف امام زین العابدین (علیه السلام)، دعا ارتباط با خدا و معنویت و مقاومت در صحیفه سجادیه  را از محورهای این پویش معنوی نام برد.

شیرازیان طرح مذکور  را با عنوان محوری امام سجاد (علیه السلام) اسوه معنویت، عقلانیت و عبودیت معرفی کرد و گفت: این پویش انعکاس آثار عکاسی و پوستر، کلیپ و فیلم کوتاه  که در شبکه های اجتماعی از جمله صفحه های اینستاگرام  منعکس شده را شامل می شود.

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی اضافه کرد: آثار در قالب های نامبرده، لازم است با هشتک های #پویش_سجاده_خورشید و #کنگره_امام_سجاد_علیه_ السلام  و همینطور #صحیفه_سجادیه در فضای مجازی منعکس شود.

شیرازیان مهلت ارسال آثار را تا 15 شهریورماه سال جاری  اعلام کرد و گفت: برندگان به صورت هفتگی و هر هفته 4 برنده انتخاب و معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی در تکمیل این خبر اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را به شماره 09179776940 از طریق نرم افزار واتساپ ارسال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز