مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان خراسان شمالی:

ثبت نام ۱۷ هزار دانش آموز کلاس اول در مدارس خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۶۲۶۱
ثبت نام ۱۷ هزار دانش آموز کلاس اول در مدارس خراسان شمالی
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان خراسان شمالی از ثبت نام 17 هزار دانش اموز کلاس اول در مدارس استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛  عباس سعیدی نشست شورای معاونین آموزش ‌و پرورش خراسان شمالی با حضور معاون وزیر وبا اشاره به آغاز سال تحصیلی آینده از ۱۵ شهریورماه اظهار کرد: ۱۸۰هزار دانش‌آموز در استان، در قالب ۲ هزار ۲۰۰ مدرسه و ۸هزار و ۵۰۰ کلاس درس از ۱۵ شهریورماه وارد مدارس می‌شوند.

وی با اشاره به استقبال اولیا برای حضور دانش آموزان پایه اول گفت: بر اساس برآوردهای انجام‌شده در سال تحصیلی آینده ۱۸ هزار و ۵۰۰دانش‌آموز پایه اول در استان روانه مدارس باید شوند که تاکنون بالغ‌بر ۱۶هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی سنجش شده‌اند یا در حال گذراندن فرآیند سنجش هستند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی از ثبت نام ۱۷ هزار و ۴۷۵ دانش‌آموز کلاس اولی در استان خبر داد و گفت: این میزان ثبت‌نام نشان‌گر پوشش ۹۲ درصدی دانش آموزان است که در پایه هفتم با ثبت‌نام بیش از ۱۲ هزار نفر پوشش ۷۷.۵ درصدی و در پایه دهم نیز تاکنون ۶۰درصد پوشش ثبت‌نام اتفاق افتاده است.

وی درباره وضعیت عضویت در سامانه «شبکه آموزش دانش‌آموزان» (شاد) نیز گفت: با راه‌اندازی سامانه شاد از فروردین‌ماه کمتر از ۶۰ درصد دانش آموزان استان به این سامانه متصل شدند، اما ازنظر عضویت معلمان ۹۲ درصد و تمامی مدارس استان به این سامانه وصل شده بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز