​فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

۸۰ فقره سرقت در پرونده سیاه سارقان حرفه ای خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۸۲۷۵
۸۰ فقره سرقت در پرونده سیاه سارقان حرفه ای خراسان شمالی
​فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 20 نفر سارق حرفه ای و سابقه دار با 80 فقره سرقت در استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ علیرضا مظاهری  با اعلام جزئیات این خبر گفت: در طول هفته گذشته چندین مورد سرقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس آگاهی استان اعلام که بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس با جدیت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه کارآگاهان با جدیت تمام، اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز کردند، افزود: در نهایت با تلاش مستمر و همچنین گشت زنی های هدفمند، موفق شدند هم سارقان و هم محل های اختفای این افراد را مورد شناسایی قرار دهند. 

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان به محل های مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در عملیات های عافلگیرانه و متعدد،  20 نفر سارق را که جو استان را متشنج کرده بودند دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند. 

سردار مظاهری با بیان اینکه سارقان در بازجویی های انجام شده به 80 فقره انواع سرقت در سطح استان اعتراف کردند، یاد آور شد: متهمان در نهایت بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با تاکید بر برخورد جدی و مستمر پلیس با مخلان نظم و امنیت در جامعه، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز