فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

اعتراف کلاهبرداران حرفه ای خراسان شمالی به کلاهبرداری ۶ میلیاردی

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۵:۳۷:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۳۹۵۶
اعتراف کلاهبرداران حرفه ای  خراسان شمالی به کلاهبرداری ۶ میلیاردی
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 7 نفر کلاهبردار حرفه ای با 9 فقره کلاهبرداری به ارزش 6 میلیارد و 384 میلیون ریال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سردار علیرضا مظاهری  با اعلام جزئیات این خبر گفت: طی هفته گذشته 9 نفر از شهروندان با مراجعه به پلیس آگاهی استان و اعلام این موضوع که افرادی از آنان کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی استان و بررسی اظهارات شاکیان پرونده محل های اختفای متهمان مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: با هماهنگی هایی که با مراجع قضائی انجام شد، کارآگاهان به محل های شناسایی شده اعزام شدند. 

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه در همین رابطه 7 نفر کلاهبردار حرفه ای شناسایی و در چند عملیات مختلف دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان بعد از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی های انجام شده به 9 فقره کلاهبرداری اعتراف کردند. 

سردار مظاهری با بیان اینکه ارزش ریالی کلاهبرداری انجام شده توسط متهمان، 6 میلیارد و 384 میلیون ریال بود، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان از شهروندان و هم استانی های عزیز خواست تا هوشیاری خود را بالا برده تا در دام این قبیل افراد گرفتار نشوند و در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز