مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی :

بیش از ۳۶۰۰ نفر در استان خراسان شمالی مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۰۵۹۳
بیش از ۳۶۰۰ نفر در استان خراسان شمالی مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند
مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت : بیش از 3600 نفر در استان مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سید عبدالمجید نژادصفوی تصریح کرد: 5022 نفر در استان خراسان شمالی متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن بودند که از این مقدار 3675 نفر واجد شرایط این وام شدند.

وی یادآور شد:  ثبت نام اولیه این طرح از 4 تا 9 مرداد انجام شد و پس از آن 14 تا 20 مرداد به متقاضی مهلت داده شد که نسبت به بارگذاری مدارک خود به صورت اینترنتی اقدام کنند و با توجه به اینکه در مرحله دوم تعدادی از متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده بودند تا 24 شهریور به آنها فرصت ثبت مدارک داده شد.

نژادصفوی عنوان کرد : بانک های ملی، صادرات، سپه، تجارت و ملت در استان جزو بانک هایی هستند که متقاضیان انتخاب کرده اند و وام خود را از این بانک ها دریافت می نمایند .

وی با بیان اینکه متقاضیان وام ودیعه مسکن باید فاقد زمین و مسکن و دارای اجاره نامه رسمی باشند افزود: در مرحله اول این طرح به افراد تحت پوشش کمیته امداد 438 نفر و بهزیستی 245 نفر تعلق گرفته است.

لازم به ذکر است برای دریافت وام ودیعه مسکن ضامن لازم نیست و سفته یا چک با توجه به شرایط بانک از متقاضی دریافت می شود و مبلغ وام نیز در استان خراسان شمالی به ازای هر واحد 150 میلیون ریال است و کارمزد آن نیز 12 درصد است.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز