از عدم توانایی تنظیم بازار محصولات کشاورزی و دامی خراسان شمالی تا انتصابات اتوبوسی فامیلی

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۲۹۵۱
از عدم توانایی تنظیم بازار محصولات کشاورزی و دامی خراسان شمالی تا انتصابات اتوبوسی فامیلی
خراسان شمالی چندی است که با نوسانات فراوان قیمت گوشت مرغ و سایر محصولات پروتئینی روبرو است ؛ آن چنان تغییرات زیاد است که این محصولات از سفره های مردم استان پرواز می کنند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، از نبود نظارت کافی بر تولیدات گوشت مرغ تا تامین نهاده های دامی و سو مدیریت جهاد کشاورزی خراسان شمالی، بر کسی پوشیده نیست و همگان بر این امر اتفاق نظر دارند.

اما داستان تلخ دیگر وضعیت اسف بار مجمتع گوساله پروری شورک که بعد از روستای ینگه قلعه مستقر است ، بر عدم مدیریت مناسب جهاد کشاورزی استان صحه می گذارد.

جهاد کشاورزی خراسان شمالی که قرار است به طور جهادی،  کشاورزی استان را ارتقاء ببخشد متاسفانه به صورت جهادی اقدام به نابودی صنعت کشاورزی  و دامداری و صنایع وابسته  کرده است؛ گویا مدیران  ارشد این سازمان در خراسان شمالی منویات مقام معظم رهبری در جریان  سفر به استان را فراموش کرده اند که آن حکیم فرزانه فرمودند: اقتصاد خراسان شمالی مبتنی بر کشاورزی است.

حال جای تاسف بسیار است که سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی تبدیل به سازمان جهاد انتصابات فامیلی مدیر ارشد این سازمان شده است ؛ امید داریم که حال مدیر محترم سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی  که خانه را به اداره منتقل کرده اند ؛ لااقل فامیل های دور را نیز از انتصابات اتوبوسی خود محروم نفرمایند، چرا که پایان دولت نزدیک است و دیگر نمی توان سبد خود را در یک ستاد بگذارند و در ستاد رقیب فعالیت نمایند.

دیگر امیدی به امید حرکت جهاد گونه این سازمان عریض و طویل نیست چرا که برای استان سودی نداشت ولی برای دوستان و نزدیک مدیر ارشد این دستگاه بسیار سودمند بود .

حرف بسیار است و مجال اندک ....

من الله توفیق

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز