واگذاری ۵ واحد مسکونی ایتام، همزمان با ولادت پیامبر اعظم (ص) در خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۷:۲۷
کد خبر: ۱۰۸۱۱۶۷
واگذاری ۵ واحد مسکونی ایتام، همزمان با ولادت پیامبر اعظم (ص) در خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با ولادت پیامبر اعظم (ص) پنج واحد مسکونی ایتام تحت حمایت این نهاد واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با اشاره به فرا رسیدن اعیاد ربیع‌الاول و سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبط محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با مساعدت خیران احداث و در اختیار خانواده‌های تحت حمایت این نهاد قرار می‌گیرد، افزود: چهار مورد از این واحد های مسکونی که در نواحی محروم و مرزی استان واقع شده است به خانواده های برادران اهل سنت اختصاص دارد.

وی با اشاره به تعالیم و سفارشات دین مبین اسلام در ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر در بین برادران دینی افزود:  با توجه  به اینکه اتحاد میان امت اسلام از اهداف پیامبر( ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت( ع) بوده است و نیز منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) بر این اساس کمیته امداد تمامی خدمات خود را به‌صورت متوازن بین تمامی خانواده‌های نیازمند و ورای گرایش‌های مذهبی ارائه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه میزان اعتبار هزینه شده برای هر واحد مسکونی را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ۷۵ میلیون تومان از این اعتبار توسط خیران و ۲۵ میلیون تومان نیز توسط کمیته امداد تأمین اعتبارشده است.

الهی راد زمان آغاز احداث این واحدهای مسکونی در مناطق محروم استان را از تیرماه امسال عنوان و یادآور شد: این واحدهای مسکونی در روستاهای رباط، تکله قوز، گرکز، ییلاق و حصارچه به بهره‌برداری می‌رسند.

وی میانگین زیربنای واحدهای احداثی را ۵۱ مترمربع عنوان و خاطرنشان کرد: کمیته امداد علاوه بر پرداخت کمک‌هزینه ساخت به این مددجویان، تجهیز‌ات و اثاثیه موردنیاز این منازل ازجمله بخاری، آبگرمکن، فرش و وسایل جانبی را مساعدت کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز