راه اندازی ۲ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در مرکز استان

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۷:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۳۸۶۷
راه اندازی ۲ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در مرکز استان
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی: 2 پایگاه اورژانس 115 برای خدمت رسانی به مردم مرکز استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر تقی دولت آبادی بیان کرد: با توجه به نیازسنجی انجام شده و آمار تماس های بدون پاسخ مردم، پایگاه های اورژانس 115 جاده ای بش قارداش و شهری شماره 5 بجنورد (گلستان شهر) از ماه گذشته فعالیت خود را شروع کردند.

وی ادامه داد: با راه اندازی این پایگاه ها میانگین زمان رسیدن بر بالین بیمار کاهش می یابد و این امر سبب خدمات رسانی بهتر و افزایش رضایتمندی شهروندان عزیز می شود.

دکتر تقی دولت آبادی عنوان کرد: پایگاه اورژانس 115 جاده ای بش قارداش که از نوع تیپ  5 و از مدرن ترین تیپ های اورژانس کشور بوده و قابلیت 2 آمبولانسه شدن نیز دارد، توسط دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان و کمک مجمع خیرین سلامت در محل پارک بش قارداش احداث شد و به طور پایلوت تیم واکنش سریع اورژانس استان نیز در این پایگاه مستقر می شود.

وی خاطر نشان کرد: پایگاه اورژانس 115 جاده ای بش قارداش به روستاهای اطراف، قسمت‌هایی از محور بجنورد - اسفراین و نقاطی از شهر بجنورد خدمت‌رسانی می کند و پایگاه اورژانس 115 شماره 5 بجنورد نیز به گلستان شهر، روستاهای اطراف و محورهایی مانند کمربندی بجنورد و جاده گلستان شهر خدمت رسانی خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز