مرحله دوم گام سوم رزمایش مواسات درخراسان شمالی برگزار شد/آغاز توزیع ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۹۲۱۳۶
مرحله دوم گام سوم رزمایش مواسات درخراسان شمالی برگزار شد/آغاز توزیع ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان
در دومین مرحله از گام سوم رزمایش مواسات ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان خراسان شمالی توزیع میشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در برگزاری مرحله سوم رزمایش همدلی با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش  ۴ هزار بسته مواد غذایی و سه هزار کمک نقدی باسرانه ۳۰۰ هزار تومان بین نیازمندان مناطق روستایی و مناطق مرزی استان توزیع شود، ادامه داد: ۴۵۰ فقره جهیزیه به ارزش حدود ۴ میلیارد تومان به نو عروسان نیازمند نیزدر قالب این رزمایش پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه دراین مرحله از اجرای گام سوم بیش از۳۰۰ دستگاه بخاری به ارزش ۳۶۰ میلیون تومان بین نیازمندان روستایی توزیع می شود، خاطر نشان کرد:  توزیع ۱۰۰ دستگاه آبگرمکن به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان نیز آغاز می شود.

مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی به تعطیلی مدارس و نیاز مبرم دانش آموزان به تبلت برای استفاده از  شبکه شاد اشاره کرد و گفت: با هم افزایی باخیران ۱۳۰ دستگاه تبلت آماده توزیع بین خانواده های دارای سه دانش آموز و کنکوری است.

الهی راد  با اشاره به همکاری سپاه با کمیته امداد درحمایت از محرومان گفت: به تازگی طرح معلمان همدل در قالب حمایت معلمان از دانش آموزان  نیازمند در حوزه تحصیلی به مرحله اجرا رسیده است و  هم اکنون  ۴۰۰ دانش آموزان مقطع ابتدایی از کمک معلمان خیربهره مند هستند.

علی بیگ زاده معاونت وسعه مدیریت و منابع استانداری نیز در این جلسه گفت: طرح مواسات و همدلی نشات گرفته از تفکر بسیجی است.

وی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش و حمایت های مسئولان و خیران استان در کمک مومنانه به رزمایش مواسات و همدلی، افزود:  مردم استان خراسان شمالی نوعدوستی و بزرگی و منشی را در این رزمایش  به نمایش گذاشته اند.

بیگ زاده در ادامه  به خصوصیت تفکر بسیجی اشاره کرد و گفت: پیوند و بیعت با ولایت، ایمان و اخلاص از مهمترین ویژگی های بسیجی است که از قرآن نشات  گرفته است.

وی همچنین ظلم ستیزی درتفکر بسیجی را مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: شهادت طلبی،  زهد و قناعت و دوری از رفاه طلبی و راحت طلبی ازدیگر این ویژگی های  بسیجیان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز