استاندار خراسان شمالی:

توسعه امنیت عمومی با مشارکت خیرین امنیت ساز امکان پذیر است

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۵۹۶۹
توسعه امنیت عمومی با مشارکت خیرین امنیت ساز امکان پذیر است
استاندار خراسان شمالی گفت: تا بیست روز آینده مجمع خیرین امنیت ساز استان و شهرستان ها تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی در جلسه ستاد طرح مشارکت مردم در توسعه امنیت عمومی استان، گفت: این ستاد برای سیاستگذاری، راهبری و نظارت حوزه مشارکت مردم در توسعه امنیت عمومی است و بحث مشارکت ها باید در مجمع خیرین استان و شهرستان ها پیگیری شود.

شجاعی بر مشارکت دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات حوزه نیروی انتظامی استان تاکید کرد و گفت: تا یک هفته آینده طی نشستی با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اوقاف، شهرداری ها و شوراهای شهر، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر سازمان ها مباحث و مشکلات بررسی و حل شود.

در این نشست همچنین به نداشته های حوزه های نیروی انتظامی و فرماندهی مرزبانی نیز اشاره شد که شجاعی در این خصوص گفت: این نداشته ها جمع بندی شود تا در قالب تفاهم نامه های که بین وزارت کشور و فرماندهی نیروی انتظامی منعقد شده است با سرعت بیشتری کمبودها تامین شود.

محمدعلی شجاعی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی صرفا مادی نیست، افزود: در اساسنامه ستاد طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی تعریف شده است که مردم می توانند با اطلاع رسانی به موقع به مراجع قانونی، مشارکت در بحث اشراف اطلاعاتی و کمک به نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی و انتظامی به آنان در انجام وظایف خود کمک کنند.

شجاعی در بخش پایانی سخنان خود ابراز امیدواری کرد: با مشارکت مردم و انسجام اجتماعی بتوانیم استانی توام با امنیت کامل داشته باشیم تا در سایه آن پیشرفت و آبادانی استان را تضمین کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز