معاون عمرانی استاندار:

جشن پایان گازرسانی در خراسان شمالی برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۹۹۳۰۹
جشن پایان گازرسانی در خراسان شمالی برگزار می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از برپایی جشن پایان گازرسانی به تمامی روستاهای استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، غلامرضا هوائی در نشست با فرمانداران شهرستان های استان گفت: پایان امسال جشن گازدارشدن تمامی روستاهای خراسان شمالی به عنوان نخستین استان کشور برگزار می شود.

هوائی اقدامات انجام شده را در راستای توسعه همه جانبه استان توصیف کرد و گفت: در سفر مسئولان مختلف کشوری به استان تلاش کردیم از ظرفیت های ملی برای توسعه استان بهره مند شویم که می توان به سفر فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

وی عملیاتی شدن تفاهم نامه های امضا شده در سفرهای مسئولان ملی به استان را گامی مهم برای جهش استان دانست و گفت: در این تفاهم نامه ها تمامی ابعاد مهم استان از جمله مسائل زیرساخت ها و زیربناهای عمرانی به خوبی دیده شده است.

هوائی به هدف گذاری استان برای تامین نیاز مسکن متقاضیان اشاره کرد و گفت: تلاش داریم با اجرای طرح مسکن اترک به عنوان نخستین استان در کشور تامین نیاز به مسکن را به روز و متقاضی ساخت صفر کنیم.

در این جلسه وضعیت راهها و جاده های روستایی، آب شرب روستایی و شهری، سد سازی و ساخت پل، آب و فاضلاب، کشاورزی و تاسیسات با حضور فرمانداران شهرستان ها و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز