تدارک کمیته امداد خراسان شمالی برای سفره یلدای ایتام/ به پویش یلدای مهربان بپیوندید

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۲:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۴۲۷۵
تدارک کمیته امداد خراسان شمالی برای سفره یلدای ایتام/ به پویش یلدای مهربان بپیوندید
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت:پویش یلدای مهربانی در آستانه فرارسیدن طولانی‌ترین شب سال در این استان به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بابیان اینکه مردم نوع‌دوست خراسان شمالی می‌توانند با مبالغ اندک در این پویش اجتماعی شرکت کنند افزود: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند و یا از طریق شماره کارت ۰۶۱۰_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ و همچنین کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* شادی‌بخش خانواده‌های محروم باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه کمک‌های خیرین می‌تواند در قالب اهدای میوه، شیرینی و آجیل باشد، خاطرنشان کرد: تاکنون دو هزار بسته غذایی برای شب یلدای خانواده‌های محروم با کمک‌ مراکز نیکوکاری توزیع‌شده است.

وی تأکید کرد: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا اهتمام داریم تا با کمک مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و نیکوکاران بسته‌های غذایی را تهیه و برای پر کردن سفره نیازمندان یلدای شادی را برای آنان رقم بزنیم.

الهی راد بابیان اینکه در حال حاضر ۵ هزار و ۶۷۷ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان هستند، افزود: بیش از ۲۰ هزار نیکوکار حمایت این ایتام و محسنین را به عهده گرفته‌اند که در طول سال و مناسبت‌های مختلف کمک‌های خود را برای رفع مشکلات آن‌ها اهداء می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پویش ایران مهربان به‌منظور حمایت از کودکان یتیم و محسنین آماده پذیرش کمک‌های حامیان و نیکوکاران است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز