به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار صورت گرفت؛

افتتاح همزمان ۴ باشگاه پیشکسوتان و بازنشستگان آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۷:۰۵
کد خبر: ۱۱۰۶۷۳۱
افتتاح همزمان ۴ باشگاه پیشکسوتان و بازنشستگان آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی
به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)و روز پرستار،چهارباشگاه پیشکسوتان و بازنشستگان آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، چهار باشگاه بازنشستگان و پیشکسوتان  با حضور علی متقیان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی و جمعی از همکاران و بازنشستگان محترم در مجتمع اموزشی ولایت شهرستان بجنورد در چهار مدرسه استثنایی استان افتتاح شد.

متقیان به نقل از دکتر حسینی در خصوص احیای کانون و باشگاه بازنشستگان گفت: با پیگیری و احیاء باشگاه بازنشستگان آموزش و پرورش استثنایی می توان حداقل در چهار قلمرو ، اقداماتی از جمله پیگیری و مطالبات امور صنفی همکاران بازنشسته، برگزاری مناسبت های تکریمی، واگذاری امور خدمات علمی و غیر علمی سازمان به کانون و بهره مندی از توان و تجارب همکاران بازنشسته در کارگروه های مختلف سازمان متناسب با توان آنها با محوریت مدیریت دانش انجام شود.

وی با بیان جایگاه بازنشستگان از زحمات سی ساله ایشان تقدیر کرد و گفت: نظام تعلیم و تربیت قدردان زحمات شماست و تلاش و ایثار شما هیچگاه از ذهن ها حذف نخواهد شد و امیدواریم که بتوانیم از تجربیات ارزشمند شما استفاده کنیم و سرلوحه کارخود قراردهیم.

رئیس اموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه تکریم بازنشستگان از برنامه های جدی آموزش و پرورش استثنایی است اظهار کرد: در راستای تکریم بازنشستگان و با استفاده از ظرفیت خالی مدارس استثنایی در ساعات غیر آموزشی ،امروز به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)چهار باشگاه ویژه فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش استثنایی در چهار مدرسه استثنایی استان در شهرستان های بجنورد ،اسفراین و شیروان راه‌اندازی و افتتاح گردید.

وی ادامه داد:  امیدواریم که این مکانها، محل مناسبی برای دورهمی های بازنشستگان آموزش و پرورش استثنایی استان باشد و زمانی از اوقات روزمره خود را در کنار سایر عزیزان بازنشسته به خوبی سپری نمایند.

لازم به ذکر است  بیش ۷۰همکار بازنشسته درمجموعه همکاران آموزش و پرورش استثنایی استان حضور دارند،که در پایان مراسم، ضمن قدردانی از زحمات همه بازنشستگان محترم و به خاطرشرایط زیست بوم کرونا به نیابت همه ی بازنشستگان عزیز، از چند نفر تجلیل و تقدیر به عمل آمد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز