با حضور استاندار خراسان شمالی انجام شد؛

برگزاری آیین گرامیداشت و تجلیل از پرستاران

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۰۹۰۲۷
برگزاری آیین گرامیداشت و تجلیل از پرستاران
به مناسبت روز پرستار، آیین گرامیداشت و تجلیل از پرستاران با حضور استاندار خراسان شمالی، رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان در سالن همایش دکتر شادلو بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات پرستاران بخصوص پرستاران بخش کرونا گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان، بیش از 55 درصد پرستاران در استان به کرونا مبتلا شده اند.

وی بیان داشت: به رغم تنش ها و فشارهای روحی که بر همکاران ما وارد می شود، ذره ای از کیفیت و کمیت خدمات آنان کاهش نیافته بلکه افزایش پیدا کرده است و آرزوی توفیق و سلامتی برای همکارانم دارم.

استاندار خراسان شمالی در ادامه مراسم گفت: پرستاران به واسطه نقش ویژه ای که در اجتماع دارند همواره جایگاه ویژه ای در نظر مردم داشتند و در شرایطی که حدود یک سال اخیر در کشور ایجاد شده دیگر جای هیچ شک و تردیدی در خصوص فداکاری این عزیزان وجود ندارد.

شجاعی فعالیت شبانه روزی پزشکان و پرستاران را در صف اول خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: خوشبختانه خدمات شبانه روزی و فداکارانه شما پرستاران به مراتب توسط مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و دیگر مسئولان مورد قدردانی و تشکر قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: خراسان شمالی با وجود این که نداشته هایش نسبت به سایر استان ها بیشتر است اما تاکنون در همه بخش ها بخصوص بخش بهداشت و درمان به خوبی عمل کرده است و امیدواریم بتوانیم با فراهم آوردن شرایط مناسب قدردان زحمات شما پرستاران و پزشکان باشیم.

در پایان مراسم از 21 پرستار نمونه در بیمارستان ها و سازمان اورژانس استان از سوی استاندار و رئیس دانشگاه تقدیر به عمل آمد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز