استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

انسجام اجزای حاکمیت داروی درمان نداشته های استان/ صدور مجوزهای بی‌نام سرمایه گذاری راهی برای جلوگیری از فساد

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۷:۲۹:۰۵
کد خبر: ۱۱۰۹۰۹۰
انسجام اجزای حاکمیت داروی درمان نداشته های استان/ صدور مجوزهای بی‌نام سرمایه گذاری راهی برای جلوگیری از فساد
استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس قوه قضاییه کشور برگزار شد بر انسجام اجزای حاکمیت در استان تاکید کرد و گفت: این انسجام و وحدت دارویی برای درمان نداشته های استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این نشست بر راه، هدف و درک مشترک مجموعه اجزای حاکمیت استان برای خدمت به مردم تاکید کرد و افزود: در استان وقتی تصمیم برای انجام کاری میگیریم هیچ تفاوتی بین سیستم دولت، سپاه، دستگاه قضایی، امنیتی، اطلاعاتی، مرزبانی، بسیج و سایر بخش ها وجود ندارد و تلاش می‌کنیم در شرایط کنونی در انجام خدمت به مردم کوتاهی نکنیم.

شجاعی با بیان اینکه همه در کنار یکدیگر خدمتگزار مردم هستیم، اشاره داشت: خراسان شمالی از ظرفیت های فراوانی برخوردار است و مقام معظم رهبری در سفر خود به این استان، خراسان شمالی را استانی دارای ظرفیت برای قرار گرفتن در بین ۱۰ استان برتر کشور معرفی کردند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه امنیت و ناامنی اتفاقی نیست، گفت: قرار گرفتن در جایگاه چهارم در بین یازده استان که مولفه های کسب و کارشان بهبود یافته است، کنترل قیمت مرغ و نان، راه اندازی سه واحد تولیدی ماسک و عرضه ماسک با قیمت ۹۰۰ تومان و کمتر از قیمت مصوب ملی، انعقاد تفاهم نامه های مختلف با مجموعه های کشور، دیدار با سفیران و کنسول های کشورهای خارجی، وضعیت سفید استان در اغتشاشات و مشارکت بالا در انتخابات از جمله توفیقات استان است که جز با همدلی و انسجام و وحدت اجزای حاکمیت امان پذیر نبود.

محمدعلی شجاعی در بخش دیگر سخنان خود به اجرای طرح مجوزهای بی نام اشاره داست و افزود: برای راه اندازی یک طرح اشتغال به ۲۱ استعلام نیاز است که سرمایه گذار را درگیر بروکراسی اداری می کند و بنابراین در استان برای تسهیل در امور سرمایه گذاری مجوز بی نام برای طرح ها صادر کنیم تا پس از بررسی اهلیت سرمایه گذار کار شروع شود که این اقدام می تواند از بروز فسادهای مخلتلف جلوگیری کند. 

شجاعی به درخواست های استان از قوه قضائیه کشور پرداخت و افزود: تعیین تکلیف زمین های روستایی فاقد سند، آب های مرزی استان، طرح بهکده رضوی و کمک به تسریع در روند ایجاد خواسته های به حق مردم  مورد تاکید استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز