معاون عمرانی استاندار:

ورودی شهرهای استان باید چشم نواز باشد

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۸:۲۹:۵۱
کد خبر: ۱۱۲۷۷۷۲
ورودی شهرهای استان باید چشم نواز باشد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان باید چشم نواز باشد و موجب جذب مسافران و گردشگران شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، غلامرضا هوائی در هشتمین نشست شورای هماهنگی ترافیک استان گفت: در مبادی ورودی و خروجی شهری تعریف المان باید متناسب با فرهنگ و داشته های آن منطقه باشد.

هوائی افزود: کمبود زمین از مشکلات شهرستان راز و جرگلان است که این مشکل شروع هر پروژه ای را با چالش روبرو می کند اما می توانیم با تعریف مبادی ورودی و خروجی حتی در خارج از حریم شهر در آینده امکان توسعه را برای مطالعه مجدد مشاور توسعه شهرهای این شهرستان فراهم کنیم.

وی گفت: بخشی از طرح های عمران شهری استان در دهه فجر و بخشی در اسفند ماه همزمان با سراسر کشور افتتاح می شود که ساماندهی مبادی ورودی و خروجی شهرها یکی از این طرح ها است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: مطالعات فرهنگی مربوط به ترافیک به ویژه در شهرهای بزرگ استان ضرورت دارد تا بسته های ترافیک شهری ویژه هر شهر تعریف شود.

غلامرضا هوائی افزود: نبود و کمبود تبلیغات ترافیکی در شهرهای استان احساس می شود در حالی که وجود این آگهی ها برای اطلاع رسانی و تغییر نگاه عموم جامعه به این مسئله ضرورت دارد.

در این جلسه همچنین موضوع پیاده محور شدن محور مجاور عمارت و آیینه خانه مفخم شهر بجنورد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز