استاندار خراسان شمالی:

وزارت صمت از منابع مختلف خود برای حل مشکلات صنایع استان استفاده کند

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۷۹۲۶
وزارت صمت از منابع مختلف خود برای حل مشکلات صنایع استان استفاده کند
استاندار خراسان شمالی در هجدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با حصور معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد، گفت: وزارت صمت از منابع مختلف خود برای حل مشکلات صنایع استان استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این نشست گفت: استان به واسطه تلاش مردمانش و مدیرانش و اعضای شورای تامین فضای امنی برای سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذار است که برای بهره مندی از این فضای امن نیازمند ایجاد زیرساخت ها هستیم. 

شجاعی افزود: تا شرایط ویژه برای سرمایه گذاری در استان تعریف نکنیم منطقی است که سرمایه گذار به خراسان شمالی نیاید. 

وی با بیان اینکه تنها خواستن و ایده داشتن مشکلات را حل نمی کند و باید تحول ایجاد کنیم، گفت: با هدف رونق و توسعه، واگذاری زمین و ایجاد زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان خراسان شمالی باید رایگان باشد. 

وی افزود: برای تحقق این هدف در استان های محروم و کم برخوردار باید دولت حمایت کند و نمایندگان استان در مجلس طرحی را ارائه دهند. 

شجاعی با اشاره به امضا تفاهم نامه های همکاری جهت توسعه شهرک های صنعتی، احیاء مسئولیت های اجتماعی صنایع و اجرای طرح های صنعتی با مشارکت بخش خصوصی با سازمان های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و گسترش و نوسازی صنایع ایران کرد: تمامی اجزای حاکمیت در استان برای پیشبرد اهداف این تفاهم نامه ها پای کار هستند. 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران موضوع تملک زمین برای ایجاد ۵ شهرک صنعتی در استان را تعیین تکلیف کند. 

محمدعلی شجاعی افزود: سازمان ایدرو اعضای هیات مدیره خود را متوجه کند که انجام مسئولیت اجتماعی وظیفه شان است و آنان وظیفه استقرار و اسکان در استان را دارند.

بر اساس این گزارش در پایان این نشست تفاهم نامه های همکاری بین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران استانداری خراسان شمالی با محوریت های احیا مسئولیت های اجتماعی صنایع وابسته به ایدرو، اجرای دو طرح صنعتی با مشارکت بخش خصوصی و توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی استان امضا شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز