استاندار خراسان شمالی:

دبیران مجامع مشورتی استان باید درد آشنا باشند

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۳۱۰۱۲
دبیران مجامع مشورتی استان باید درد آشنا باشند
دبیران مجامع مشورتی استان باید درد آشنا باشند و درد را درمان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی در نشستی با حضور دبیران مجامع مشورتی استان افزود:دلیل اصلی تشکیل مجامع مشورتی این است که حرف اجرایی بزنند؛هم افزایی داشته و درد را درمان کنند.

وی با بیان اینکه خروجی این مجامع ارائه صحبت های زیبا نیست ؛ تصریح کرد: باید آثار مصوبات این مجامع را در اجرا مشاهده کرد.

شجاعی خاطرنشان کرد: کار مجمع مشورتی این است که با هم افزایی با سایر مجامع ، تسلط دانایی و بدون موازی کاری امور را پیش ببرند. وی از مجامع مشورتی خواست تا ید واحده داشته باشند و در پیکره تخصصی خود امور را پیش ببرند.

شجاعی با تاکید بر اینکه با هم افزایی می توان بسیاری از نداشته های استان را جبران کرد؛ اظهار داشت: ذهنیت من برای تشکیل مجامع مشورتی این نیست که مصوبات آن بر روی کاغذ بماند لذا تمام پیوست های فرهنگی و اجتماعی در اجرای یک پروژه باید لحاظ شود.

وی به جایگاه اجرایی مجامع مشورتی اشاره و تصریح کرد: این مجامع باید به جایگاه اجرایی ؛ تصمیم سازی و تصمیم گیری دست یابند و آین موضوع باید از پایین ترین سطح آغاز شود و مردم نیز مطلع شوند. وی بر تشکیل تعاونی ها تاکید کرد و افزود: علاوه بر تشکیل تعاونی ها در حوزه های معیشت و اقتصاد باید فعال‌تر شد زیرا مردم استان به آن نیاز دارند.

شجاعی در خصوص حوزه هنر نیز اظهار داشت: بستر هنر در این استان فراهم است اما ارتباطات ملی و بین المللی آن ضعیف است که می توانیم میزبانی جشنواره های بین المللی را قبول کنیم تا استان بیشتر معرفی شود.

گفتنی است در این نشست مباحثی همچون حمایت خیرین از جامعه افراد دارای معلولیت؛ حمایت از تولید کنندگان استان؛ استفاده بیشتر از ظرفیت بانوان؛ حمایت از طرح های کارآفرینی جوانان؛ استفاده از نخبگان در پست های مدیریتی ؛ الزام ارتباط بیشتر بین دانشگاه و صنعت و حمایت از طرح های دانشجویان مطرح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز