مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت :

رشد ۱۸۰ درصدی واگذاری زمین در شهرکها و نواحی صنعتی استان

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۲:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۲۸۱۶
رشد ۱۸۰ درصدی واگذاری زمین در شهرکها و نواحی صنعتی استان
سیاوش وحدت گفت : هم اکنون از هزار و ۴۶۰ هکتار زمین صنعتی استان، ۲۴۸ هکتار واگذار گردیده است که در سال جهش تولید، تعداد 172 قرارداد با مساحت 55 هکتار زمین واگذار شده که سه برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، وی در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد: سرمایه گذاری در حوزه صنعت قبل از  دولت تدبیر و امید  هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال بوده است که در دولت تدبیر و امید به سه هزار و ۱۹۷ میلیارد ریال رسیده است و  این رقم بسیار قابل توجه است که با توجه به شرایط موجود رشد بسیار مطلوبی داشته است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : تولیدات صنایع استان از کیفیت بسیار بالای برخوردار می باشد که حمایت مسولین و دستگاه ها را می طلبد تا جهت تأمین اقلام مورد نیاز از تولیدات داخل استان استفاده نمایند .

وی افزود : میزان اشتغال در سال جهش تولید به چهار هزار و 622 نفر رسیده است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی اظهار داشت : تاکنون 5 ایستگاه آتشنشانی و 5 ماشین آتشنشانی ، حدود 47 هکتار فضای سبز ، دسترسی ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی به مخابرات برای شهرکها و نواحی صنعتی استان تأمین شده است.

وحدت تاکید کرد: شهرک کارگاهی، ناحیه صنعتی امیر آباد و منطقه ویژه اقتصادی به فیبر نوری مجهز شده و برای تامین فیبر نوری در دیگر شهرک ها نیز تفاهم نامه ای با شرکت مخابرات منعقد شده است که با تامین کابل مورد نیاز، همه شهرک ها و نواحی صنعتی دارای فیبر نوری می شوند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز