مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خواستار شد:

برگزاری همایش های علمی با رویکرد سبک زندگی علوی

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۱۴۵۹
برگزاری همایش های علمی با رویکرد سبک زندگی علوی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در شصت و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برای تداوم جریان فرهنگی خواستار برگزاری همایش های علمی در قالب سبک زندگی علوی در استان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حسین فرخنده نیز در این جلسه با اشاره به این که بعد از سفر مقام معظم رهبری به استان، جریان فرهنگی در استان شکل گرفت و کارگروه سبک زندگی در استان تشکیل شد، به ارائه گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته پرداخت و برای تداوم جریان فرهنگی خواستار برگزاری همایش های علمی در قالب سبک زندگی علوی در استان شد.

وی برگزاری همایش آشنایی با مهارت های زندگی، کارگاه های آموزشی ویژه فعالان فرهنگی و مربیان طرح چهره به چهره، همایش سبک زندگی ویژه خانواده معظم شهدا، همایش ملی سبک زندگی امام سجاد، برگزاری نخستین همایش هم اندیشی سبک زندگی با همکاری دانشگاه بجنورد و اختصاص خطبه های نماز جمعه به سبک زندگی و برگزاری همایش ملی سبک زندگی در تهران را در زمره اقدامات خوب صورت گرفته برشمرد.

 وی هم چنین گریزی به مصوبات جلسه گذشته زد و ساماندهی مراسم عزا و طرح تجلیل از خادمان فرهنگ سلامت  در کنار  مدافعان سلامت  به واسطه اقدامات ارزشمندی که انجام دادند، اشاره کرد. 

دبیرستاد غدیر خراسان شمالی با اشاره به این که بعد از سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی نخستین همایش سبک زندگی در استان برگزار شد خواستار شکل گیری همایش علمی و پژوهشی با رویکرد سبک زندگی علوی شد.

«محمدی» هم چنین بر ضرورت ایجاد و راه اندازی کتابخانه تخصصی غدیر برای بهره مندی طلاب، محققان و دانشگاهیان با توجه به همزیستی مسالمت آمیز اقوام مختلف در خراسان شمالی تاکید کرد و گفت: با توجه به تقدیم 3 هزار شهید استان این زمینه فراهم است تا بتوانیم اقدامات بهتری را در بخث غدیر انجام دهیم.

«آخوند یزدانی» نماینده علمای اهل سنت استان نیز از این که استاندار خراسان شمالی آستین های خود برای خدمت به مردم را بالا زده و امنیت، جان و سلامتی مردم برایش مهم است، تصریح کرد: در زمان شیوع بیماری کرونا شاهد اعمال محدودیت های مختلف برای حفظ جان مردم بودیم.شصت و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی امروز سوم اسفندماه با حضور آیت ا... صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

شصت و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی امروز سوم اسفندماه با حضور آیت ا... صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز