ارائه ۲۷۹۱ مورد خدمات عمرانی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۵:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۸۳۳۶
ارائه ۲۷۹۱ مورد خدمات عمرانی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ارائه دو هزار و ۷۹۱ مورد خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد  این خدمات را در بخش‌های احداث و خرید مسکن مددجویان، تعمیرات و فضاهای جانبی،لوله‌کشی گاز و ایزوگام برشمرد و افزود: امسال ۱۸۶ مورد مسکن برای مددجویان شهری و روستایی احداث و همچنین ۳۱ مورد واحد مسکونی نیز خریداری‌شده است.

وی بابیان اینکه  هزار و ۲۹۸ مورد از منازل مددجویان از نعمت لوله‌کشی گاز بهره‌مند شدند، اظهار کرد: ۸۰ مسکن خانوارهای تحت حمایت نیز ایزوگام شده است.

وی یادآور شد : هم‌اکنون ۴۰ واحد مسکونی برای ایتام با همکاری بنیاد مسکن در دست احداث است و ۵ واحد ایتام نیز امسال تحویل‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه امسال ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مجموع فعالیت‌های عمرانی مددجویان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: از این میزان ۸۲۷ میلیون تومان از محل طرح اکرام ایتام، یک میلیارد تومان از محل صدقات، ۵۰۰ میلیون تومان از کمک‌های مراکز نیکوکاری و باقی‌مانده نیز از محل تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین خدمات عمرانی مربوط به ساخت مسکن روستایی بوده است، تصریح کرد: در ایام‌الله دهه فجر امسال ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان به بهره‌برداری رسید، که ۱۵۲ واحد آن مربوط به خانوارهای نیازمند روستایی است.

الهی راد بابیان اینکه تأمین مسکن از اولویت‌های این نهاد برای خانوارهای تحت پوشش است، یادآور شد: مسکن مناسب از ارکان توانمندسازی مددجویان است و تأمین مسکن برای خانوارهای تحت حمایت از محل اعتبارات کمیته امداد و مشارکت نیکوکاران انجام می‌شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز