به منظور تشریح برنامه های ماه رمضان انجام شد؛

نشست مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با عوامل صدا و سیمای استان

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۱۶۴۴۹۴
نشست مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با عوامل صدا و سیمای استان
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در این جلسه به برنامه های ماه رمضان و استفاده از پتاسیل های صدا و سیما اشاره کرد و گفت: هم اکنون طرح اطعام مهدوی را با همکاری دفتر حضرت آقا در دست اجرا داریم تا با پخت غذا بتوانیم نیاز سفره های ماه رمضان محرومان را تامین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی کمک خیران برای تهیه بسته های معیشتی نیازمندان را از ضروریات برشمرد و افزود: در ماه مبارک طی دو مرحله توزیع سبدهای معیشتی را نیز در برنامه داریم .

وی برگزاری افطاری ساده را از تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در  ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از برنامه های تولیدی در صدا و سیما بتوانیم مردم را تشویق به تهیه افطاری ساده و توزیع آن بین نیازمندان  کنیم.

وی همچنین از اجرای برنامه های فرهنگی توسط کانون های پیروان ولایت در محلات و میادین اصلی شهر خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه از افزایش دو برابری مراکز نیکوکاری طی سال گذشته خبر داد و افزود: ما طی سال گذشته ۷۰ مرکز نیکوکاری فعال داشتیم که هم اکنون به ۱۴۴ مرکز افزایش یافته است و این اقدام با رویکرد افزایش مشارکت مردمی در خدمت رسانی به محرومان انجام شده است که نقش این مراکز باعث ایجاد رقابت سالم و تشویق مردم به کار خیر و احسان شده است.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان بحث جمع آوری زکات را در پیش داریم که  امیدواریم با تولید برنامه های فاخر بتوانیم بخشی از نیاز محرومان را از محل پرداخت این واجب الهی تامین کنیم.

قربانی جم، مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان شمالی نیز در این جلسه کمیته امداد را نهادی مهم در خدمت رسانی به مردم برشمرد و افزود: تلاش های امدادگران این نهاد قابل تقدیر است.وی گره گشایی از کار مردم را عاملی در رفع گرفتاری های روزمره زندگی عنوان کرد و گفت: بسیاری از گرفتاری های روزانه ما با خدمت رسانی به محرومان رفع می شود.

قربانی جم افزود: در ماه مبارک رمضان افتخاری بالاتر از خدمت رسانی به مردم و نیازمندان وجود ندارد.

وی همچنین خدمات کارکنان صدا و سیما را نیز در جایگاه های مختلف ارزشمند برشمرد و داشتن اخلاق محوری را از مهمترین فاکتورهای خدمت رسانی عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز