معاون سیاسی استاندار:

دستاوردهای بزرگ نظام و دولت در تمامی حوزه ها تجلی یافته است

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۵۰۵۴
دستاوردهای بزرگ نظام و دولت در تمامی حوزه ها تجلی یافته است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت:دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی و دولت چه در حوزه داخلی و چه بین المللی تجلی یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، احمد برادران صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان جاجرم افزود:نظام علی رغم مسائل و مشکلات بسیار که دشمنان این انقلاب ایجاد کرده اند در حوزه های مختلف دستاوردهای بزرگی داشته است .

وی با تاکید بر اینکه امروز نظام با تمام اقتدار در صحنه های بین المللی حضور دارد، تصریح کرد: در طول این ۴۲ سال دشمنان انقلاب نگاه و دیدگاه براندازانه به این نظام داشتند ولی امروز نظام مقتدرتر در صحنه های بین المللی حضور یافته و بعنوان یک مدل و الگو در دنیا مطرح شده و نقش تعیین کننده دارد.

برادران خدمات نظام در حوزه داخلی ، زیربنایی و زیرساختی را مطلوب دانست و افزود: در خراسان شمالی روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد گاز نداریم و یا در حوزه های بهداشت و درمان و آموزش و پرورش هم اقدامات چشمگیری انجام شده است.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد القای ناکارآمدی جمهوری اسلامی در بین جوانان است، اظهار داشت:دشمن در تلاش است تمام این ظرفیت ها را با سیاه نمایی وارونه جلوه دهد و این درحالیست که جزو کشورهای موفق دنیا هستیم.

وی به خدمات حوزه بهداشت و درمان در طول این ۴۲ سال به ویژه در دولت تدبیر و امید اشاره و افزود:امروز یک نفر فاقد دفترچه خدمات درمانی نیست و همچنین شاهد ارائه خدمات تخصصی در بیمارستان ها ، افزایش خدمات پزشکی ،مراکز جامع سلامت ،استقرار اورژانس هوائی هستیم.

برادران همچنین به خدمات در حوزه آموزش و پرورش استان نیز اشاره و تصریح کرد: ۴۵ مدرسه سنگی، گلی و خشتی تا سال ۹۷ فعال بود اما امروز تمامی این مدارس برچیده شده و به بیش از ۱۳۴۰ کلاس درس گازرسانی شده است.

وی وضعیت استان در حوزه ویروس کرونا را نامطلوب اعلام کرد و افزود: تنها با یک هم افزایی عمومی ، پرهیز از مجامع عمومی و دورهمی ها می توانیم میزان ابتلا به این بیماری را کاهش دهیم.

گفتنی است در این آیین از زحمات رضا آذری فرماندار سابق شهرستان جاجرم تقدیر و مصطفی حاج زاده بعنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز