استاندار خراسان شمالی تاکید کرد :

ورود فراسازمانی مدیران ستادی استانداری برای پیگیری امور استان

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۷۹۶۹۷
ورود فراسازمانی مدیران ستادی استانداری برای پیگیری امور استان
استاندار خراسان شمالی در نشست با معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار و مدیران ستادی این معاونت گفت: ورود مدیران مدیران ستادی استانداری برای پیگیری امور باید فراتر از سازمان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این نشست گفت: مدیران ستادی و کارکنان استانداری باید متوجه جایگاه حاکمیتی این سازمان باشند. 

وی افزود: صندلی مدیران ستادی استانداری در جلسات باید قوی ترین باشد و برای پیگیری امور ورود جدی و قوی داشته باشند.

شجاعی با بیان اینکه بین کارمند بودن و مدیر بودن تفاوت بسیاری وجود دارد، گفت: وظایف خود را به طور کامل در هر پستی که هستید اجرا کنید و بدانید ایستادن ما به نفع مردم نیست.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر شتاب در کارها در چارچوب قوانین و مقررات، افزود: دفتر برنامه ریزی نوسازی و تحول اداری استانداری باید در حوزه برگزاری دوره های آموزشی جامع برای کارکنان استان ورود کند و همچنین این حوزه می تواند با بهره گیری از اساتید برتر در راستای ارتقا سطح آگاهی جامعه گام بردارد.

محمدعلی شجاعی گفت: امور اداری و مالی استانداری در خصوص توزیع عادلانه کارکنان در ادارات استان و شهرستان ها و بررسی عملکردها ورود کند و مدیران مربوطه نیز باید پاسخگو باشند.

بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست مدیران کل دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداری و مالی و برنامه ریزی نوسازی و تحول اداری استانداری به ارائه گزارش عملکرد حوزه کاری خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز