مردم نگران دوز دوم واکسیناسیون کرونا نباشند

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۶۱۹۶
مردم نگران دوز دوم واکسیناسیون کرونا نباشند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشک خراسان شمالی گفت: تمامی افرادی که دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، تا هفته آینده تزریق دوز دوم آنان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر افشین دلشاد اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده چهارشنبه دوم تیرماه محموله جدید واکسن کرونا وارد استان می شود.

وی بیان کرد: تزریق دوز دوم واکسن کرونا از پنجشنبه سوم تیرماه در شهرستان ها آغاز و از طریق پیامک یا تماس تلفنی زمان و مکان مراجعه اعلام می‌شود بنابراین مردم منتظر تماس یا پیامک باشند و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

دکتر دلشاد با بیان این که تمامی افرادی که دوز اول را دریافت کردند، تا هفته آینده تزریق دوز دوم آنان انجام می شود، گفت: مردم نگران دوز دوم واکسیناسیون کرونا نباشند.

وی ادامه داد:  تزریق دوز دوم واکسن اسپوتنیک در حال انجام است و طی روزهای آینده به اتمام می رسد و دوز دوم واکسن سینوفارم نیز از پنجشنبه این هفته تزریق خواهد شد.

دکتر دلشاد عنوان کرد: بعد از اتمام تزریق دوز دوم واکسن کرونا، واکسیناسیون گروه سنی 65 سال به بالا طبق اعلام وزارت بهداشت آغاز خواهد شد و این گروه سنی برای دریافت واکسن باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز