تشریح عملکرد مرکز «هما» شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی ؛

مرکز «هما»، پاسخگوی مناسب در پایش مستمر رفع خاموشی

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۱۹۶۷۹۰
مرکز «هما»، پاسخگوی مناسب در پایش مستمر رفع خاموشی
مرکز «هما» شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در دی ماه سال 99 در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکین استان را ه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، این مرکز با هدف هوشمندسازی مراکز اتفاقات، عملیات و ثبت همه تماس های مشترکین در رابطه با خاموشی های ناخواسته آن ها و پاسخگویی مناسب و پایش مستمر فرایند رفع خاموشی آغاز به کار کرد.

متصدی مرکز «هما» شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در خصوص چگونگی عملکرد این مرکز اظهارمی کند: این مرکز با حضور 5 اپراتور و استقرار 5 سیستم مجزا، با همه امکانات و توان لازم در 2 شیفت کاری فعالیت می کند. مهندس«عاقی» مهم ترین رکن از ارکان این مجموعه را پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع برشمرد و افزود: پاسخگویی اپراتورهای این مرکز به گونه ای است که مشترکین عزیز استان، پاسخ مناسبی از برقراری تماس خود دریافت کنند. وی ادامه می دهد: در شرایط عادی با توجه به فرایند هوشمندسازی رفع خاموشی، خاموشی های ثبت شده به طور مستقیم برای گروه های اتفاقات و عملیات در شهرستان های تابعه ارسال می شود. به گفته وی در روزهای بحرانی، با وجود این که سیستم«IVR » پاسخگوی مشترکین است، در برخی روزها تعداد تماس های برقرار شده با اپراتورهای مرکز هما به 1850 مورد نیز رسیده است.

متصدی مرکز «هما» پاسخگویی 24 ساعته را یکی از نقاط قوت این مجموعه ذکر می کند و می گوید: علاوه بر فعالیت اپراتورهای مرکز در 2 شیفت کاری، از ساعت 22 به بعد نیز مراکز شهرستان های تابعه به طور مستمر، آماده ارائه خدمات و پاسخگویی هستند.. وی پایش مناسب در ارتباط با رفع خاموشی های معابر را نیز یکی دیگر از نقاط قوت این مرکز نام می برد و اظهارمی کند: در این رابطه سعی شده است با پاسخگویی مناسب و اقدام به موقع، هیچ مشترکی از نبود روشنایی کافی معابر در محل زندگی خود ناراضی نباشد و پی گیری های مستمر از سوی مرکز «هما» تاثیر به سزایی در این روند داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز