حمایت حامیان کشور کویت از ۱۵۰ یتیم خراسان شمالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۶:۱۱
کد خبر: ۱۱۹۸۳۹۵
حمایت حامیان کشور کویت از ۱۵۰ یتیم خراسان شمالی
جلسه هم اندیشی جذب حامیان خارج از کشور با حضور شهرآبی، مدیر کل امور بین الملل و مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در این جلسه به پالایش حامیان غیرفعال و همچنین احصاء نیازمندی ایتام در زمینه مسکن و جهیزیه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در مجموع 21 هزار حامی با این نهاد همکاری دارند، شمار حامیان خارج کشور را ۳۱ نفر اعلام کرد و افزود: تا کنون ۵۵۰ میلیون تومان از طریق حامیان خارج کشور برای ایتام جذب شده است.

مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی یاد آور شد: ۱۵۰ یتیم در سال جاری توسط حامیان کشور کویت مورد حمایت قرار گرفتند.

وی در ادامه به برنامه امسال در حوزه اکرام ایتام در خارج کشور اشاره و اظهار کرد: امسال پیش بینی شده بیش از سه میلیارد تومان از محل کمک های حامیان خارج کشور جذب درآمد داشته باشیم.

الهی راد گفت: کمیته امداد خراسان شمالی  از  6هزار و 665  یتیم و فرزندان محسنین این استان حمایت می‌کند که سه هزار و 364  نفر آن‌هایتیم و باقی‌مانده نیز فرزندان محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: حامیان خیراندیش خراسان شمالی سال گذشته 35 میلیارد و 600 میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت  این نهاد کمک کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز