دستورات کرونایی استاندار خراسان شمالی:

محدودیت تردد از استان های جنوب و جنوب شرق کشور به استان/ تعطیلی بوستان ها در شهرهای قرمز / اجبار در دورکاری کارمندان

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۷:۵۷
کد خبر: ۱۲۰۱۴۷۹
محدودیت تردد از استان های جنوب و جنوب شرق کشور به استان/ تعطیلی بوستان ها در شهرهای قرمز / اجبار در دورکاری کارمندان
استاندار خراسان شمالی، صبح امروز شنبه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر نحوه ادامه فعالیت کارمندان و بازگشایی تفرجگاه ها و بوستان ها در استان بر طبق دستورالعمل های وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، گفت: تردد از استان های جنوب و جنوب شرق به استان محدود شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این نشست با قدردانی از تمامی دست اندرکاران به ویژه کادر درمان استان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، گفت: هم اکنون دو شهرستان بجنورد و اسفراین در وضعیت قرمز ابتلا به بیماری کرونا هستند و باید با اعمال محدودیت ها بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.

شجاعی با بیان اینکه روزانه ترددهای فراوانی به مرکز استان از سایر شهرستان داریم، همچنین با تاکید بر مراقبت های لازم برای جلوگیری از قرمز شدن شهرستان های نارنجی استان، افزود: تمامی پروتکل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا متناسب با رنگ بندی ها باید در شهرستان ها اجرا شود.

وی گفت: برگزاری جلسات اداری، بازگشایی و تعطیلی اماکن تفریحی، مراسمات و... تحت شعاع رعایت پروتکل ها متناسب با رنگ بندی شهرستان ها خواهد بود.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر نظارت جدی بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ورود افراد بیشتر به سیستم درمانی، افزود: رسانه ها، شبکه های اجتماعی و صدا و سیمای استان دستورالعمل های بهداشتی را اطلاع رسانی کنند.

محمدعلی شجاعی افزود: در خصوص دورکاری کارمندان، دستگاه های اجرایی که ماهیت کارشان به گونه ای است که با دورکاری ارائه خدمت امکان پذیر است ملزم به اجرای آن متناسب با رنگ بندی شهرستان ها هستند و در این مورد تشخیص مدیر لازم نخواهد بود. 

شجاعی با تاکید بر کنترل ترددها از استان های جنوب و جنوب شرق کشور به  استان گفت: نیروی انتظامی و پلیس راهور تردد از این استان ها را محدود کنند.

انجام کارهای فرهنگی برای تشویق بیشتر مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نظارت بر حمل و نقل عمومی در خصوص رعایت پروتکل ها و ارائه برنامه اجرایی برای برگزاری مراسم عید قربان از دیگر تاکیدات شجاعی در این نشست بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز