شیب صعودی نگران کننده شیوع بیماری کرونا در اسفراین

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۲۱۵۹۶۲
فرماندار اسفراین گفت: شیب صعودی مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان بسیار نگران کننده است، وباید برگزاری تجمعات، فعالیت تالارها ، سالن های ورزشی و پارکها ، مراسمات عزا و عروسی تا تغییر طیف رنگی و اعلام ستاد کرونا تعطیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مهدی کرامتی در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا شهرستان اسفراین گفت: متاسفانه دورهمی‌ها، آزاد کردن تجمعات و مسافرت‌ها موجب شد تا ویروس در سطح کشور گسترش یافته و هم اکنون شاهد اوج‌گیری ویروس جدید جهش یافته باشیم .

وی ادامه داد: رستوران‌ها باید به صورت بیرون بر فعالیت کنند، کمیته بازرسی و نظارت نیز باید عملکرد دستگاه‌ها را با دقت مورد نظارت قرار دهد.

فرماندار اسفراین خاطر نشان کرد: تالارهای پذیرایی باید تا تغییر طیف رنگی منع فعالیت داشته اگر کسی گزارش دهد که یک تالار در حال فعالیت است و یا مراسمی با تجمع بالا برگزار می شود با خاطیان برخورد خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان اسفراین ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا و همچنین برگزاری برخی مراسمات در سطح شهرستان و به ویژه روستاها،  وقتی سلامت جامعه  در معرض خطر باشد هیچ ملاحظه ای در اعمال قانون نخواهیم داشت و با هر اقدامی که منجر به خطر افتادن سلامت عموم مردم شود طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

وی با ابراز نگرانی از کاهش میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان گفت: بخشداران بصورت ویژه با استفاده از ظرفیت دهیاری ها و مراکز جامع سلامت و بسیجیان  نظارت پیشگیرانه به منظور عدم برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری در روستاها اعمال نمایند.

کرامتی همچنین اعلام کرد: با توجه به تصمیمات ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی باشگاه‌ها و سالن های ورزشی از امروز کلیه اماکن ورزشی عمومی و خصوصی تعطیل می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز