برگزاری بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۴:۲۹
کد خبر: ۱۲۴۷۹۳۹
برگزاری بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر مهدی قربانیان ادامه داد: همکاران و دانشجویان تا 15 آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه  https://quran.behdasht.gov.ir/login  برای شرکت در جشنواره ثبت نام کنند.

وی با اشاره به این که فن آوری، فضای مجازی و تولیدات رسانه ای، معارف اسلامی، آوایی، ادبی، پژوهشی و هنری بخش های جشنواره هستند، گفت: مرحله دانشگاهی بخش آوایی جشنواره از 18 تا 24 آبان ماه و بخش معارفی در تاریخ 9 آذرماه برگزار خواهد شد.

دکتر قربانیان هدف از برگزاری جشنواره، اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی دانشگاهیان و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه عنوان کرد.

وی بیان کرد: شناسایی اساتید، دانشجویان و کارکنان مستعد قرآنی، تعیین نگرش اهل هنر و ادب به قرآن کریم و سیره معصومین (ع) و زمینه سازی در راستای انس و الفت هر چه بیشتر مخاطبان با قرآن کریم و سیره معصومین (ع) از دیگر اهداف جشنواره است.

دکتر قربانیان با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین جشنواره هدهد گفت: این جشنواره سال گذشته با 529 شرکت کننده برگزار و هانیه معصومی از دانشجویان رشته پزشکی این دانشگاه نفر دوم مرحله سراسری در رشته ترجمه خوانی انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله دانشگاهی بیست و پنجمین جشنواره طی سال گذشته 43 نفر برگزیده شدند و هدایایی تقدیم آنان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز