استاندار خراسان شمالی:

بسیج از نیروهای موثر همیشه در صحنه است

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۹:۱۱
کد خبر: ۱۲۶۳۸۹۱
بسیج از نیروهای موثر همیشه در صحنه است
استاندار خراسان شمالی در دیدار با فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج از نیروهای کارآمد و سازنده همیشه در صحنه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این دیدار گفت: بسیج مولود انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی(ره) است که حضورش در عرصه های مختلف اثری جاودانه داشته است که هیچ جایگزینی ندارد.

وی افزود: به رغم تمامی کارشکنی های دشمنان انقلاب اسلامی علیه سپاه و بسیج اما این نهاد راهش را پربارتر و مردمی تر ادامه می دهد و در بحث دفاع از حرم بار دیگر شاهد شهادت طلبی بسیجیان بودیم که نشان دهنده رشد تفکر و فرهنگ بسیجی در ساختار نظام انقلاب اسلامی است.

شجاعی گفت: سپاه و بسیج استان از جمله بخش هایی است که همواره در بخش اجرا با نگاهی دغدغه مند و دلسوزانه پای کار است.

وی افزود: وجود نیروهای مسلح و سلحشورانی مانند بسیج موجب شده است امروز کشورهای قدرتمند جهان به دنبال مذاکره با ایران باشند و این در حالی است که در سایر کشورها با جنگ نظامی اهداف خود را دنبال می کنند.

شجاعی گفت: صندلی مذاکره برای کسانی است که دارای قدرت باشند و به رغم اینکه در حوزه های اقتصادی و بانکی و... آسیب پذیر هستیم اما به واسطه اقتدار نیروهای مسلح در پای میز مذاکره هستیم.

در ادامه سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان نیز گفت: نگاه الهی و ملکوتی امام راحل ارتش و سپاه را احیا کرده است و در بعد جهانی تفکر جهادی و حضور نیروهای بسیجی باعث برکات زیادی برای نظام جمهوری اسلامی و تبدیل تهدیدها به فرصتها در درون و برون مرزهای کشور شده است.

سردار فرجی با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر همکاری و تعامل حداکثری بسیجیان با دولتها و اجزای حاکمیت و داشتن نگاه فرامرزی، افزود: بسیج متعلق ب مردم و برای مردم و دولت است.

سردار فرجی با قدردانی از تلاش های استاندار خراسان شمالی در مسیر توسعه استان، گفت: از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نمی کنیم که این همان گام برداشتن در راه امام و شهداست و برای ما فرقی ندارد اقدامات انجام شده به نام سپاه یا بسیج یا هر نهاد دیگری ثبت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز