پرده نقره ای گلشن بجنورد میزبان فیلم های راه یافته شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۰:۵۱
کد خبر: ۱۲۸۰۳۴۱
همزمان با دومین روز از جشنواره سراسری فیلم کوتاه روستا و عشایر ، پرده نقره ای سینما گلشن بجنورد میزبان فیلم های راه یافته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، در دومین روز از اکران، فیلم ها در 5 سئانس روی پرده رفت که در سئانس نخست فیلم هایی از استان های کردستان، اردبیل، خراسان شمالی و چهارمحال و بختیاری اکران شد.

 بر اساس این گزارش، «گلبل آباد» به کارگردانی «علی جنتی»، «درختان ایستاده می مانند» به کارگردانی «یزدان کیانی»، «دیگری» به کارگردانی «سامان حسین پور» و «آکو زندکریمی»، «الله لاما» به کارگردانی «مریم صبوری» و «شهر زنان» به کارگردانی «امیر بیاتی» در زمره فیلم های راه یافته به این جشنواره است که در سئانس 12 تا 13:30 به روی پرده  رفت.

این گزارش حاکی است، فیلم های «گرگ» به کارگردانی «بهروز شمشیری»، «مندیر(انتظار)» به کارگردانی «محمد قنبری»، «زرافشون» به کارگردانی «مهدی رجبیان» و « لوره لوره هنگ غریوی» به کارگردانی «کوهیار ابراهیم نژاد» در دومین سئانس جشنواره از ساعت 15 تا 16:30 اکران شد.

 لازم به ذکر است، در نوبت سوم اکران فیلم ها در دومین روز جشنواره از ساعت 17 تا 18:30 نیز فیلم های «گناه» به کارگردانی «ابوالفضل عزیزی»، «قصه های همیشگی» به کارگردانی «بابک مجیدی»، «نقاشی جدید ذهن محمد» به کارگردانی «حسین سنگ برگان»، «نچیر» به کارگردانی «صباح گویلی» و «من هم یک سرخدارم» به کارگردانی «وجیهه رضویان» در سینما گلشن بجنورد به روی پرده رفت.

 بر اساس این گزارش، فیلم های «ونوشه» به کارگردانی «مهدی حیدری»، «یالمان» به کارگردانی «عیسی بابایی»، «مهردانه» به کارگردانی «سید محمد حسینی» و «فیلم من» به کارگردانی «رضا دانش پژوه» در چهارمین سئانس از ساعت 18:45 تا 19:40 در سینما گلشن بجنورد اکران شد.

در آخرین سئانس در نظر گرفته شده از ساعت20 تا 21:10 نیز فیلم های «کاکل» به کارگردانی «هادی ثابت شرکت»، «گوسفندان باید زنده بمانند» به کارگردانی «آرمان قلی پور دشتکی» و «نقطه ای نامعلوم» به کارگردانی «امیر بیاتی» روی پرده رفت.

 لازم به ذکر است، در این روز کارگاه آموزشی «روایت در فیلم های کوتاه داستانی قرن 21 » با حضور دکتر «احمد الستی» از چهره های برجسته عرصه فیلم و پژوهشگر سینما از ساعت 9 تا 11:30 در سالن ایثار بجنورد با حضور علاقه مندان برگزار شد.

گفتنی است، دومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه روستا و عشایر به دبیری «حسین فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی فردا شب ساعت 18 در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن پس از ۲ روز رقابت فیلم های راه یافته به جشنواره با معرفی برترین ها  به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز