افزایش حضور پزشکان در بیمارستان پورسینای آشخانه

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۷۶۹۴
افزایش حضور پزشکان در بیمارستان پورسینای آشخانه
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه پزشکان بیمارستان پورسینای آشخانه در 6 تخصص به مردم خدمات ارائه می‌دهند، از برنامه‌های این دانشگاه در راستای افزایش حضور پزشکان متخصص و عمومی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا جمعه‌زاده اظهار کرد: در حال حاضر بیمارستان پورسینای آشخانه دارای دو متخصص جراح عمومی، یک متخصص اطفال، دو متخصص داخلی، دو متخصص زنان و زایمان، دو متخصص بیهوشی و دو پزشک رادیولوژیست است.

وی افزود: علاوه بر این، در درمانگاه تخصصی بیمارستان، تخصص‌های اعصاب و روان، چشم‌پزشکی و اورولوژی به‌صورت پاره‌وقت به مردم خدمت ارائه می‌دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: در هفته اخیر نیز از همکاران متخصص قلب و ارتوپدی قول‌های مساعدی گرفته شد تا بتوانیم از خدمات آن‌ها نیز در بیمارستان آشخانه بهره بگیریم.

وی در ادامه از برنامه‌های این دانشگاه برای افزایش خدمات پزشکان عمومی در بیمارستان پورسینا خبر داد و گفت: به دلیل اتمام طرح تعدادی از پزشکان و بازگشت آن‌ها از شهر آشخانه، ما برای رفع این خلا، پیگیری‌های لازم را در سطح وزارتخانه دنبال می‌کنیم.

دکتر جمعه زاده عنوان کرد: با این پیگیری‌ها، توانستیم دو پزشک دیگر را جذب کنیم تا به همراه دو پزشک عمومی بیمارستان بتوانند به مردم ارائه خدمت کنند، همچنین از پزشکان متخصص خواستیم تا به‌صورت ساعتی شیفت‌های اورژانس را نیز پوشش دهند.

وی افزود: از سوی دیگر شبکه بهداشت شهرستان نیز با بهره‌گیری از پزشکان قرارداد ساعتی و پزشکان سطح شهر تلاش کرده است تا خدمات پزشکان در بیمارستان پورسینا را افزایش دهد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد با شروع به کار دو پزشکی که به‌تازگی از سیستم بهداشت برای این حوزه جذب شدند، بخشی از نیازهای بیمارستان پورسینا در بخش پزشک عمومی مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های وزارتخانه‌ای برای افزایش اختصاص پزشک به استان، گفت: در دو نوبت درخواست‌های خود را ارائه کردیم، یکی از پزشکان به‌زودی اضافه خواهد شد و همچنین برای متخصص طب اورژانس نیز در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم با تحقق این مهم شاهد افزایش حضور و خدمات پزشکان در بیمارستان پورسینا باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز