استاندار خراسان شمالی : انرژی ، زیر بنای توسعه هر استان است

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۲۸۹۱۴۰
استاندار خراسان شمالی : انرژی ، زیر بنای توسعه هر استان است
استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در دیدار مدیران مجموعه وزارت نیرو در استان ، انرژی را زیر بنای توسعه هر استان دانست و گفت : توسعه استان به دستگاه ها و امکانات کلیدی مجموعه وزارت نیرو بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد رضا حسین نژاد در این دیدار افزود : باید برای بهره مندی بیشتر از این زیر بنا، دستگاه ها و امکانات جدید و راهکارهای نوین هم در مسیر حرکت قرارگیرد .

وی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی می تواند در حوزه وزارت نیرو طرح های خلاقانه جهت پیشرفت ارائه دهد ، افزود : تحقق این مهم ، مورد تشویق قرار دادن کارکنان این مجموعه است که باید ادارات از حالت روزمرگی خارج و به سمت خلاقیت پیش بروند.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: برای افزایش بهره وری در مجموعه وزارت نیرو اشراف به مسائل فنی حائز اهمیت است و نباید در این راه به شرایط حال حاضر راضی بود. وی تاکید کرد: رسیدن از وضع موجود به برابری های جهانی در حوزه و محورهای وزارت نیرو یک امر ضروری است که باید در دستور کار مدیران متولی قرار گیرد.

حسین نژاد ، مصرف بهینه را هدف‌گذاری اصلی مدیران متولی وزارت نیرو دانست و گفت : بااطلاع رسانی و فرهنگ سازی می توانیم در تمام عامل های انرژی شاهد صرفه جویی باشیم. وی تصریح کرد : اتصال به شبکه های آبرسانی در روستاهای فاقد شبکه نیز در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار مدیران مجموعه وزارت نیرو در استان به بیان اقدامات حوزه خود پرداختند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز