مسئولین به نحوی مدیریت و مراقبت کنند پارک آفرینش به سرنوشت برخی پروژه های مشکل دار پیشین دچار نشود

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۶:۳۳
کد خبر: ۱۲۹۰۸۴۹
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اختصاص پارک آفرینش ویژه فعالیت های ورزشی بانوان گفت: مسئولین ذی ربط کلیه جوانب و ظرافت‌های لازم در این پروژه را در نظر بگیرید تا این وضعیت به سرنوشت پروژه‌های پیشین دچار نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سید جواد ایلالی در  نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی که در استانداری برگزار شداظهار کرد: یکی از موضوعاتی که طی سال‌های اخیر در جلسات متعدد ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان  بارها مطرح شده، رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه بانوان به ویژه در بعد فعالیت های ورزشی و تفریحی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به موضوعاتی مانند دوچرخه سواری بانوان، پارک بانوان، استخر مخصوص بانوان و…، گفت: متأسفانه برخی از فعالیت هایی که در امور بانوان و در حوزه زیرساختی در گذشته  انجام شده بدون در نظر گرفتن ملاحظات و اصول کارشناسی بوده و متعاقبا مشکلات عدیده ای را در ابعاد مختلف ایجاد نموده که در برخی موارد با وجود گذشت سالها از آن ماجرا آثار و تبعات منفی آن همچنان پابرجاست.

وی در همین راستا به پروژه مسأله دار استخر رو باز بانوان در  بجنورد  اشاره و اظهار کرد: این اقدام از همان ابتدا غلط بود  و باید جلوی آن گرفته می شد و از تحمیل هزینه های گزاف و تضییع بیت المال پیشگیری می شد که نشد ولی با همه این موارد وقتی عیب کار عیان شد و معایب رسماً اعلام شد خیلی ها بیشتر متوجه عمق این مشکل شدند و پذیرفتند که نباید این کار انجام می گرفت.

ایلالی با اشاره به تخصیص پارک آفرینش بجنورد به عنوان پارک ویژه بانوان با اشاره مجدد به تجربه های نگران کننده گذشته خطاب به مسؤولین ذی ربط  تأکید کرد: ظرافت‌های لازم در این پروژه را در نظر بگیرید تا به سرنوشت پروژه‌های پیشین دچار نشود.

دادستان  عمومی و انقلاب مرکز استان بیان کرد: امنیت پارک آفرینش مناسب است اما باید تمامی ابعاد آن بدقت بررسی شود.

وی با انتقاد از پوشش‌های نامناسب برخی بانوان گفت: برخورد قانونی با بدحجابی  ممکن نیست و البته به تنهایی هم سازنده و راهگشا نیست و به نظر می رسد در این خصوص نیازمند ترویج و توسعه دامنه  فعالیت فرهنگی هستیم.

ایلالی تصریح کرد: همانگونه که عرض کردم پارک بانوان باید هر چه زودتر به بهره برداری برسد اما باید دقت کرد و وضعیت موجود را به نحوی مدیریت کرد تا مشکلات مربوط به پروژه‌های قبلی تکرار نشود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز