انجمن خیرین قرآن و عترت در خراسان شمالی تأسیس شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۳:۴۷:۳۶
کد خبر: ۱۲۹۱۸۸۴
انجمن خیرین قرآن و عترت در خراسان شمالی تأسیس شد
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با تأسیس انجمن خیرین قرآن و عترت در استان انتخابات اعضا و بازرسان انجمن نیز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، «علی اصغر نودهی» افزود: انجمن خیرین قرآن و عترت استان براساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان و با حضور کارشناسان و معتمدین استان تأسیس شده است.

وی بهره‌گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی خیّرین استان و تشویق و ترغیب نیکوکاران در تقویت و گسترش تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن و عترت است، اقدام و انجام هر نوع فعالیتی که با روح و فلسفه اهداف مذکور در راستای تامین اهداف «انجمن» در اشاعه و گسترش فرهنگ وقف و باقیات و صالحات در زمینه قرآن و عترت در سطح جامعه و بهره گیری در جهت رشد کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی هم‌خوانی و سنخیت داشته باشد را از اهداف تأسیس انجمن خیرین قرآن و عترت در این استان ذکر کرد.

«نودهی» با اشاره به اینکه ارائه مشاوره و بستر سازی جهت تسهیل در امر سرمایه‌گذاری بهینه خیّرین حوزه قرآن و عترت نیز از سوی این انجمن انجام خواهد شد، اظهار کرد: برنامه ریزی و سازماندهی برای جذب کمک‌های مردمی و دولتی در جهت ساخت و افزایش فضاهای مورد نیاز مؤسسات و تشکل‌ها و نهادهای مردمی فرهنگی قرآن وعترت در دستور کار انجمن خیرین قرآن و عترت استان قرار دارد.

«نودهی » با اشاره به برگزاری انتخابات اعضای انجمن خیرین قرآن و عترت خراسان شمالی تصریح کرد: به ترتیب«جعفرمحمدی»،«رسول دلاور»،«دکتریوسفی»،«اسماعیل مقدس»،«غلامحسین شاکری»،«فرهاد تیمورزاده»،«حسین خوش سیرت»،«صادق محمودیان»،«علی ایوبی»،«تکتم عباسی» به عنوان اعضای اصلی انجمن خیرین قرآنی و «علی محمد آموزگار»،«سلیمان درخشان» و «زهرا عباسی» به عنوان اعضای علی البدل انجمن خیرین قرآن و عترت استان انتخاب شدند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات بازرسان انجمن خیرین قرآنی، خاطرنشان کرد: به ترتیب «علی رستگار»،«محمد محمدزاده قائعی» به بازرسان اصلی انجمن خیرین قرآنی و «مرضیه نبوی» به عنوان بازرس علی البدل مشخص شدند.

گفتنی است؛ با حضور 40 نفر از خیرین قرآنی خراسان شمالی و نمایندگانی از ادارات فرهنگی دفتر انجمن خیرین قرآن و عترت استان به صورت موقت تا مشخض شدن مکان جدید در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در نظرگرفته شد.  

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز