اکران ۱۶ فیلم جشنواره فجر در خراسان شمالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۵:۵۰
کد خبر: ۱۲۹۲۷۱۹
اکران ۱۶ فیلم جشنواره فجر در خراسان شمالی
همزمان با سراسر کشور فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر در سینما «گلشن» و «عمیق» بجنورد اکران و چراغ این جشنواره در مرکز استان روشن می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، «حسین فرخنده»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام این خبر  گفت: ۱۶ فیلم سینمایی  در ساعات  ۱۸ و ۲۰ و۳۰ در سینماهای گلشن و عمیق شهرستان بجنورد برای علاقه مندان از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه به نمایش در خواهد آمد.

وی با بیان این که در نخستین روز از اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر فیلم های سینمایی«لایه های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب و «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی روی پرده می رود، اظهار داشت: در روز دوم فیلم های سینمایی «ماهان» به کارگردانی حمید شاه حاتمی، «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و در روز سوم نیز فیلم های «هناس» به کارگردانی حسین دارابی و «مرد بازنده» به کارگردانی محمد حسین مهدویان اکران خواهد شد.

«فرخنده» اضافه کرد: روز چهارم  فیلم «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی، «بدون قرار قبلی » به کارگردانی بهروز شعیبی، فیلم های سینمایی«موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر، «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی کیا در روز پنجم در سینماهای گلشن و عمیق اکران می شوند.

وی از این که سینماهای گلشن و عمیق بجنورد همزمان با روز ششم فیلم های «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی و روز هفتم فیلم های «بی رویا» به کارگردانی آرین وزیر دفتری و «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی را به روی پرده خواهد برد، سخن گفت: روز آخر با اکران فیلم های «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی چراغ سینماهای مرکز استان روشن خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تاکید کرد: برگزاری جشنواره در بجنورد با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا و با ظرفیت 50 درصدی برگزار می شود.

وی با اشاره به این که بلیت فروشی فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم‌ فجر به صورت آنلاین است، اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند از طریق سه سایت  www.irantic.com،www.cinematicket.org  و www.gisheh7.ir اقدام به تهیه بلیط کنند.

گفتنی است؛ چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از 12 تا 22 بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد که خراسان شمالی برای ششمین دوره پیاپی از پانزدهم بهمن به مدت 8 روز میزبان این رویداد هنری خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز