پاکسازى ١٣٠ کیلومتر حریم راه در استان با اجراى طرح نوروزى/نصب ٦٠٨ علائم جهت نما و مسیرنما

۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۸:۴۳:۵۱
کد خبر: ۱۳۱۴۴۳۷
پاکسازى ١٣٠ کیلومتر حریم راه در استان با اجراى طرح نوروزى/نصب ٦٠٨ علائم جهت نما و مسیرنما
مدیرکل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى با اشاره به اجراى طرح نوروزى از پاکسازى ١٣٠ کیلومتر حریم راه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، جعفر شهامت گفت: در این مدت ٢ هزار و ٢٦٢ عدد علائم شستشو، ٦٠٨ عدد علائم جهت نما و مسیرنما نصب و ٢٢٧ عدد تابلوهاى فرسوده و غیرمجاز جمع آورى شده است.

وى به استقرار مستمر ٢٦٦ نماینده در محل آماده شده توسط ستاد خدمات سفر اشاره کرد و افزود: ١٠٩ مورد جلوگیرى از فعالیت دستفروشان و رفع تجاوز به حریم راه ها انجام و ٤١ کیلومتر از پارکینگ ها پاکسازى شده است.

وى با بیان این که با اجراى طرح نوروزى ١٨٥ عدد حفاظ هاى ایمنى تعمیر و نصب و ١١ عدد سیستم روشنایى بازبینى و تعمیر شده است، اظهارکرد: اجراى ١٥٤ عدد سرعتکاه و علائم مربوطه، ٤٤ مترمربع لکه گیرى هندسى راه و درزگیرى سطح جاده به طول ٤ متر از اقدامات دیگرى است که طى این مدت انجام شده است.

شهامت همچنین از اصلاح ٥٠٥٠ مترمربع شیب شیروانى، ٤٣٠ کیلومتر برف روبى و ٣٠٥ تن نمک پاشى در محورهاى استان خبر داد و افزود: ٢٠ کیلومتر ترمیم افتادگى لبه آسفالت، ٣٠ کیلومتر شانه سازى، ٤٣٠ مترمکعب مرمت آبشستگى راه ها و شانه راه ها و ٢٤ کیلومتر تنظیم سطح بستر حریم از دیگر اقدامات انجام شده در طرح نوروزى است.

به گفته مدیرکل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى، ١٣١ تن گودافتادگى یا چاله با آسفالت، ٨٢ مورد بازگشایى و پاکسازى دهانه ورودى و خروجى پل ها، ٥٤٧ مورد بازدید از پل ها،٣ مورد بازدید و پاک سازى تونل ها و ٤ مورد دریوانسیون دهانه پل ها نیز انجام شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز