استاندار خراسان شمالی خبر داد: تدوین سند اقتصاد دانش بنیان گام مهم در تحقق شعار سال

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۰۷:۳۳:۳۰
کد خبر: ۱۳۲۳۱۰۳
استاندار خراسان شمالی خبر داد:  تدوین سند اقتصاد دانش بنیان گام مهم در تحقق شعار سال
استاندار خراسان شمالی در نشست هم اندیشی تبیین شعار سال ۱۴۰۱ در حوزه توسعه نوآوری و فناوری با حضور شرکت های دانش بنیان استان گفت : به زودی با تدوین سند اقتصاد دانش بنیان استان علاوه بر تحول در این حوزه ، شعار سال مقام معظم رهبری در سال جاری را محقق خواهیم کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد در این نشست پس از استماع مطالبات و مشکلات شرکت های دانش بنیان استان افزود : با ارائه تسهیلات ویژه از منابع ملی به شرکت های دانش بنیان می توان در مسیر توسعه این شرکت ها کمک کرد. وی گفت : حل تمامی این مشکلات همت و جدیت دستگاه های اجرایی متولی استان را می طلبد. وی افزود: ضروریست نیازهای شرکت های دانش احصا شده و در قالب کتابچه و نقشه راه در اختیار تمام دستگاه های اجرایی استان جهت حمایت صددرصدی قرار گیرد .

دکتر حسین نژاد با اشاره به اینکه باید به تولیدات و کالاهای شرکت های دانش بنیان بها داده شود ، گفت : دستگاه های اجرایی مکلف به خرید محصولات این شرکت ها هستند تا بدین طریق در مسیر توسعه این شرکت ها گام برداریم .

وی تصریح کرد :از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استان در جهت افزایش تولیدات ،تجاری سازی ، برند سازی و تولید انبوه استفاده خواهیم کرد. دکتر حسین نژاد با بیان اینکه دغدغه شرکت های دانش نباید مسائل مادی و مالی باشد ، گفت : تمرکز اصلی شرکت های دانش بنیان باید بر محورهای مورد نیاز کشور باشد .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز