استاندار خراسان شمالی : حمایت از تشکل های مردمی مسیر توسعه استان را هموار می کند

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۶:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۳۹۹۹
استاندار خراسان شمالی :  حمایت از تشکل های مردمی مسیر توسعه استان را هموار می کند
استاندار خراسان شمالی در جلسه مجمع نمایندگان بسیج استان گفت : استان در مسیرهای مختلف خود و چارجوب های تعریف شده بودجه ای و اداری ، با وجود تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد می تواند به حرکت در مسیر توسعه شتاب دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد از اعتبارات بودجه ای و سند توسعه بعنوان کمک حال در مسیر توسعه استان یاد کرد و افزود : برای رسیدن به اعتلای استان باید از تشکل های مردمی و بخش خصوصی حمایت قاطعانه صورت بگیرد زیرا با اعتبارات اندک کشور نمی توان امور را به درستی پیش برد. وی موضوع انتصابات را یکی از موضوعات داغ و مهم استانها دانست و گفت : تا کنون در حوزه استانداری ، نود درصد بخشداران ، چهل درصد مدیران کل ادارات ، و دو مدیر بانو معرفی شده اند .

دکتر حسین نژاد هدف از انتصابات درست را برآورده شدن انتظارت مردم عنوان کرد و افزود : در کمیته انتصابات افراد دلسوز و همسو با نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های دولت ، متخصص و متعهد انتخاب می شوند اما بازهم کار آسان و سهلی نیست زیرا نیاز به دقت نظر بیشتری است .

وی به موضوع عفاف و حجاب نیز اشاره کرد و گفت : به زودی قرارگاه عفاف و حجاب تشکیل می شود تا با همدلی و همسویی و پایش جدی تر ادارات استان بتوانیم به جایگاه درست و شایسته ترویج عفاف و حجاب دست یابیم .

دکتر حسین نژاد در ارتباط با معدن آلبلاغ اسفراین نیز افزود: ایمیدرو به تعهدات خود در خصوص این معدن عمل نکرد لذا با تشکیل تعاونی و تحویل گرفتن پروژه از ایمیدرو مردم سهیم خواهند شد.

وی همچنین در خصوص مشکلات صنایع نیز گفت : تمام مشکلات احصا می شود تا در قالب کتابچه و معرفی به دستگاه های اجرایی متولی بتوانیم گام های موثری را در راستای حل این مشکلات برداریم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز